با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان؛

موئسسه فرهنگی مذهبی امیر بیان با رویکرد تربیت مبلغ فردا به صورت رسمی در خرم آباد افتتاح می شود.

 حجت الاسلام علی ابراهیمی مدیر شعبه لرستان موئسسه فرهنگی امیر بیان در گفت و گو با لرستان خبر اظهار داشت: موئسسه امیر بیان یک مرکز فرهنگی کشوری است و مراکز آن در بعضی از شهرها راه اندازی شده است و شعبه لرستان آن به عنوان پنجمین مرکز، فردا افتتاح می شود.

 

 

وی در مورد شرح فعالیت این مرکز فرهنگی افزود: تربیت مبلغ رسالت اصلی این موئسسه است و در این رابطه با حوزه علمیه خرم آباد همکاری صورت می گیرد.

 

 

وی ادامه داد: آموزش خطابه و سخنرانی به طلبه های جوان و به طور کلی توانمند سازی روحانیون در امر تبلیغ، هدف اصلی شکل گیری این مرکز است.

 

 

مدیر موئسسه امیر بیان عنوان کرد: در این رابطه و برای تدریس استادیارانی از بین طلبه های لرستانی در مدت یک سال و نیم در شهر قم آموزش دیده اند ضمن آن که اساتیدی از حوزه علمیه قم به جمع این مرکز اضافه می شوند.

 

 

ابراهیمی با اشاره به زمان برگزاری دوره های این موئسسه تصریح کرد: دوره های به صورت دو ساله هستند و طلاب در کنار درس و بحث حوزه، می توانند هر هفته به مدت شش ساعت از کلاس های این موئسسه استفاده کنند.

 

 

 مدیر موئسسه امیر بیان اظهار داشت: رسالت این نهاد فرهنگی به گونه ایست که بر روی نخبه های حوزه متمکز می شود و در این راه نزدیک به 95 درصد هزینه های برگزاری کلاس ها از سوی موئسسه تامین می شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: فردا راس ساعت 10 صبح و با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان و مدیر حوزه علمیه خرم آباد و تنی چند از مسئولان این مرکز فرهنگی رسما افتتاح می شود.

 

 

آدرس موئسسه امیر بیان به این شرح است:

قاضی آباد-پشت بیمارستان توحید-موئسسه امیر بیان

شماره تلفن 09127512951

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات