با حضور مدیر شبکه العالم؛

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: یادواره شهدای مدافع حرم اول آذرماه با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و سخنرانی مدیر شبکه العالم برگزار می شود

محمد قبادی مهر دبیر یادواره شهدای مدافع حرم در گفت و گو با لرستان خبر اظهار داشت: یادواره شهدای مدافع حرم  با سخنرانی دکتر سید احمد سادات مدیر شبکه العالم و  همچنین با حضور خانواده های معظم شهدای حرم در دانشگاه لرستان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری یاداواره شهدای حرم در دانشگاه لرستان افزود: با برنامه ریزی که انجام شده ساعت 20 شب یکم آذر ماه سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه میزبان این مراسم است.

 

وی در مورد مهمانان دعوت شده به یادواره ادامه داد: خانواده شهید مصطفی صدر زاده و خانواده علی امرایی شهید بروجردی مدافع حرم، مهمان ویژه این مراسم هستند. مصطفی صدر زاده از شهدای حرم در شهر سوریه است که در روز تاسوعای امسال آسمانی شد و قاسم سلیمانی در مورد ویژگی های شخصیتی منحصر به فرد وی صحبت کرده است.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان لرستان در مورد فلسفه برگزاری این یادواره خاطر نشان کرد:  مدافعان حرم از جمله شهدایی هستند که کمتر شناخته شده و به نوعی مظلوم هستند و جا دارد که با برگزاری چنین همایش هایی علاوه بر شناساندن آن ها به نسل جوان، تشکر و قدر دانی از خانواده های معظم آن ها شده باشد.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات