وزارت خارجه در مسائل منطقه فعال باشد

هیأت‌های سراسر کشور در بیانیه ای تأکید کرد: از حرکت شجاعانه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی که با صدور بیانیه لرزه بر اندام ظالمان و ایادی استکبار انداخته است، حمایت کرده و آمادگی خود را برای هرگونه پشتیبانی در این مسیر اعلام می‌کنیم.

به گزارش لرستان خبر، در پی حکم رژیم آل‌خلیفه در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، «جامعه‌ ایمانی‌ مشعر» اجتماع هیأت‌های سراسر کشور بیانیه‌‌ای صادر کرد.

در ماه مبارک رمضان و در آستانه شب‌های احیاء، بار دیگر مردم مظلوم بحرین، شیعیان و تمام عدالت‌خواهان عالم، شاهد جنایت دیگری از رژیم سفاک آل خلیفه هستند. سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی مردم بحرین، صفحه دیگری بر مظالم و ستم‌های این رژیم افزوده است. در عین حال جامعه جهانی به جز سران چند کشور معدود، در قبال این اقدام ظالمانه سکوت پیشه کرده‌اند.

هیآت سراسر کشور ضمن اعلام محکومیت نکات زیر را متذکر می‌شوند:

۱-از حرکت شجاعانه سردار سرافزار اسلام حاج قاسم سلیمانی که با صدور بیانیه لرزه بر اندام ظالمان و ایادی استکبار انداخته است حمایت نموده و آمادگی خود را برای هرگونه پشتیبانی در این مسیر اعلام می‌کنیم.

۲-از دستگاه دیپلماسی کشور با جدیت اقدامات واکنش سریع و مؤثر مطالبه می‌کنیم و خواستار نقش فعال این وزارتخانه در منطقه هستیم.

۳-عموم مردم جهان باید بدانند که رژیم آل‌خلیفه پیش از آنکه از شیخ عیسی سلب تابعیت کنند خود به تابعیت امریکا، انگلیس درآمده‌اند و می‌بایست تابعیت آنان سلب شود.

۴-هیآت سراسر کشور در شرایط حساس کنونی با برگزیدن شعار مبارزه با ظالم و یاری مظلومان و مستضعفان، در کنار دعا و طلب آزادی همه مظلومان عالم از چنگال اهل جور، آمادگی خود را برای هرنوع کمک مادی و معنوی به مردم مظلوم بحرین و این عالم شیعی اعلام می‌نمایند.

و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون

جامعه‌ایمانی‌مشعر

اجتماع هیأت‌های سراسرکشور

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات