بیت مرحوم آیت‌الله خزعلی خطاب به سرلشکر سلیمانی:

یت مرحوم آیت‌الله خزعلی در نامه‌‌های جداگانه‌ای خدمت مقام معظم رهبری و سرلشکر قاسم سلیمانی نکاتی را مطرح کردند.

بیت مرحوم آیت‌الله خزعلیبیت مرحوم آیت‌الله خزعلی در نامه‌‌ای از رشادت‌های‌ مخلصانه سرلشکر سلیمانی تقدیر کردند.

 بیت مرحوم در نامه خود خطاب به سرلشکر سلیمانی تاکید کردند:

تقارن این ایّام با سالگرد ارتحال خادم غدیر، مرحوم آیت الله خزعلی (ره)  موجب شد تا وصیّّت ایشان را به استحضار جنابعالی برسانیم که فرمودند: «سلام مرا به سردار سلیمانی برسانید و بر دستان پرتوان آن پرچمدار سپاه اسلام بوسه زنید». ما نیز به تبعیت از ایشان، وظیفۀ خود می‌دانیم از رشادت‌های مخلصانه و سیاست‌های حکیمانه جنابعالی که موجب حفظ نظام و امنیت کشور و منطقه گردیده و دشمنان را در رسیدن به آمال خام و مطامع خیالیشان سخت مأیوس ساخته، تشکر و تقدیر نماییم.

همان‌طور که پدر بزرگوارمان، دلاوری‌های جنابعالی را به پیشتازی مالک اشتر و عقب راندن سپاه فتنه‌خیز معاویه تشبیه می‌کردند ما نیز اطمینان داریم که این بار هیچ خدعه و نیرنگی حتی اگر در هیئت قرآن بر سر نیزه بالا رود، نمی‌تواند در صفوف محکم و بنیان مرصوص یاران علی (ع) خللی ایجاد کند و مالک رشید اسلام را در لحظه‌های نهایی پیروزی بازگرداند. بدون شک رهبری مسدّّد و مقتدر، مقاومت ملت بزرگ ایران و جانفشانی و پایمردی شما جلوداران سپاه اسلام ،نابودی خصم و فرا رسیدن فتح مبین را به دنبال خواهد داشت که: نصرٌ من الله و فتحٌ قریبٌ...

و ما در این صراط اقوم، پای در جای گام‌های استوار شما می‌نهیم و تا پایان این مسیر خطیر و راه رو به ظهور ،در کنارتان می‌مانیم. باشد تا خدای متعال شما و ما را از مجاهدین ثابت قدم در عصر غیبت و زمینه‌سازان ظهور دولت حق قرار دهد(ان شاء الله تعالی)

یا لیتنا کنّّا معکم فنفوز فوزاً عظیماً بیت مرحوم آیت‌الله خزعلی(ره)

منبع:رجانیوز

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات