در آستانه ایام اعتکاف؛

«احکام اعتکاف» با بهره گیری از آخرین استفتائات مراجع بزرگوار تقلید و همچنین فتاوای رهبر معظم انقلاب گردآوری شده است و به صورت خطابی جهت تدریس مبلغین همراه با ارائه نمونه ها و مصادیق کاربردی تنظیم شده است.

به گزارش لرستان خبر، کتاب احکام اعتکاف به همت حجت الاسلام علی رضا محمدی نژاد به شیوه ای نوین با نگاه به نیاز معتکف به احکام قبل، حین، و بعد از اعتکاف تدوین شده است.

 

 

 

 این اثر با بهره گیری از آخرین استفتائات مراجع بزرگوار تقلید و همچنین فتاوای رهبر معظم انقلاب گردآوری شده است و به صورت خطابی جهت تدریس مبلغین همراه با ارائه نمونه ها و مصادیق کاربردی تنظیم شده است. همچنین با توجه به تغییر برخی از فتاوای مراجع محترم درمورد مسائل اعتکاف سعی شده است که برای تدوین این کتاب به آخرین استفتائات مراجع تقلید دسترسی پیدا شود و براساس آن احکام مربوطه نوشته شود.

 

 

 

 

از ویژگی های این کتاب روان سازی متن آن است به گونه ای که اصطلاحات نامتعارف آن حذف و توضیحات بیشتری برای آن مطالب بیان شده است. در ویرایش های انجام شده و توضیحات بیشتری که در کتاب آمده است رعایت امانت شده است ضمن آنکه تا حد امکان به روان سازی متن توجه ویژه ای شده است.

 

 

از دیگر ویژگی های این کتاب تنظیم مطالب آن براساس زمان بندی اعتکاف است یعنی مطالبی را که معتکفین قبل از اعتکاف یا ابتدای آن باید بدانند در ابتدای کتاب آورده شده است و سایر مطالب پس از آن آمده است همچنین احکام ویژه بانوان در قسمتی جداگانه از کتاب آمده است.

 

این کتاب که به همت جامعه ایمانی مشعر به چاپ رسیده در قالب هفت بخش تهیه شده است. «احکام اعتکاف» در 8000 نسخه و در فروردین امسال به قیمت 7800 تومان به چاپ رسیده است. علاقه مندان و مسئولان امر اعتکاف و معتکفین گرامی می توانند جهت تهیه کتاب به سایت www.bookroom.ir مراجعه فرمایند.

 

انتهای پیام/

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات