مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که تصمیم گیری درباره وضعیت محمد قاضی برعهده سرمربی تیم خواهد بود.

محمد رویانیان گفت: کادر فنی پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان با درایت و تفکراتی که داشت توانست بازی را به خوبی مدیریت کند و این سه امتیاز در آستانه دیدار فینال جام حذفی و در شرایطی که تیم پس از هفته ها در یک بازی رسمی به میدان می رفت، ارزش خاص خودش را داشت. بازیکنان پرسپولیس نیز تلاش خود را به خرج دادند که بنده این پیروزی را به آنها تبریک می گویم و از حمایت همه جانبه هواداران نیز بر حس وظیفه تشکر می کنم.

وی درباره اقدام محمد قاضی مبنی بر ترک ورزشگاه پس از تعویض گفت: مشخص است که چنین اقدامی کار درستی نبوده است. محمد قاضی به طور کلی بازیکنی منضبط و با شخصیت است که بنده شاهد برخوردهای حرفه ای و انضباط و ادب او بوده ام و تعجب کردم که او چنین تصمیمی گرفته است.

رویانیان ادامه داد: قاضی به طور کلی در فصل جاری فشارهای زیادی را تحمل کرد و احتمالا در سایه همین مسائل دست به چنین اقدامی زده است اما باید بگویم در فوتبال همه تصمیمات به سرمربی تیم برمی گردد و همه اعضای تیم باید تابع تصمیمات سرمربی بوده و احترام به کادر فنی را سرلوحه کار خود قرار دهند. اینکه محمد قاضی مصاحبه کرده و ضمن پذیرش اشتباه خود عذرخواهی کرده، نشان می دهد که بازیکن باشخصیتی است و واقعیت را پذیرفته است. در مجموع تصمیم گیری نهایی با سرمربی تیم است و هر تصمیمی که آقای گل محمدی بگیرد اجرا خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: همه اعضای تیم و باشگاه باید تمرکز خود را برای فینال جام حذفی بگذارند و به این فکر کنند که با قهرمانی پرسپولیس، میلیون ها هوادار را شاد خواهند کرد. تیم در چنین مقطعی نیاز به آرامش دارد و باید همه این را مد نظر خود قرار دهند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات