مجتبی جهانبخش پس از پیشنهاد یک تیم هلندی در آستانه پیوستن به این تیم قرار گرفت.

مجتبی جهانبخش مهاجم خوب تیم فوتبال داماش پس از موفقیت در لیگ مورد توجه یک تیم هلندی قرار گرفت و مذاکرات خود را با این تیم انجام داد.

مذاکرات اولیه جهانبخش با این تیم هلندی بسیار خوب بوده و این بازیکن در آستانه پیوستن به لیگ هلند قرار دارد.

جهانبخش در این باره به فارس گفت: ابتدا حدود یک ماه پیش بود که با مسئولان پرسپولیس صحبت هایی داشتم اما همه چیز را به آینده موکول کردم و ان شاءلله اگر شرایط خوب پیش برود تا ۱۰ روز دیگر تکلیفم مشخص خواهد شد. من هیچ قراردادی با تیمی نبسته ام.

جهانبخش در پاسخ سؤالی که شنیده می شود از لیگ هلند هم پیشنهادهایی داری، گفت: بله این موضوع درست است و حتی این پیشنهاد بسیار جدی شده است. کارهای اولیه برایم تمام شده و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید ظرف ۸ الی ۱۰ روز آینده راهی اروپا خواهم شد.

وی افزود: خیلی دوست دارم تا الفبای فوتبال را در اروپا یاد بگیرم و راستش را بخواهید دوست دارم به فوتبال اروپا به هر طریقی که شده بروم. ان شاءلله اتفاق خاصی پیش نیاید من در لیگ برتر هلند در فصل آینده به میدان خواهم رفت. صبحت های خوبی انجام شده و فقط صحبت های پایانی مانده است.

جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: الآن تمام فکر و ذکرم بازی در اروپا و هلند است و امیدوارم خدا برای رسیدن به این هدف به من کمک کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات