سرمربی استقلال از تمایل خود برای ادامه حضور در این تیم خبر داد و گفت: برای استقلال ثانیه ها هم مهم است اما به راحتی روزها را از دست می دهیم.

امیر قلعه نویی در خصوص ماندن یا رفتنش از استقلال به برنامه تیتر داغ رادیو جوان گفت: روز اولی که به استقلال آمدم با عشق و علاقه آمدم و همان روز قراردادی ۲ ساله با این تیم به امضا رساندم. دیروز هم با آقای عباسی وزیر ورزش صحبت هایی کردم و اعلام می کنم که قصد ماندن در استقلال را دارم.

وی افزود: باید این را هم بگویم که اگر می خواهیم استقلال را قهرمان ایران و آسیا بدانیم باید بتوانیم استخوان بندی تیم را حفظ کنیم. این موضوع، مستلزم وجود بودجه در این تیم است. هنوز خیلی از بازیکنان تسویه نکرده اند. متاسفانه وضعیت مالی تیم مان مشخص نیست و به همین دلیل نمی دانیم چگونه می توانیم بازیکنی جذب کنیم.

سرمربی استقلال ضمن تاکید بر اینکه باید از همین امروز پول به این تیم تزریق شود، افزود: ما الان داریم روزها را برای استقلال از دست می دهیم. برای استقلال ثانیه ها هم مهم است. هر چه زمان را بیشتر از دست دهیم حتی حفظ همین استقلالی که داریم هم بازم سخت است.

قلعه نویی تصریح کرد: این وضعیت بد مالی سال های سال است که بلای فوتبال ایران شده است. من هنوز با وجود گذشت ماه ها ۳۰۰ میلیون تومان از تراکتورسازی طلبکارم. بعضی مدیران جوری با مسائل مالی برخورد می کنند که انگار باید برای گرفتن طلب ها کار را به شکایت و شکایت کشی بکشانیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات