سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: میرآخوری و یاوری به عنوان سرمربی انتخاب نشده اند و آنها در کادر فنی فعالیت خواهند کرد.

  میرشاد ماجدی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان اظهار داشت: این که گفته می شود ما یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب کرده ایم درست نیست و ما آقایان رحیم میرآخوری و محمد یاوری را به عنوان اعضای کادرفنی برای تیم ملی جوانان انتخاب کردیم.

وی تاکید کرد: علی دوستی به عنوان مدیر فنی در این تیم فعالیت می کند و همچنان در سمت خود برای سرمربی تیم ملی نوجوانان حضور خواهد داشت. البته امروز با نیکولیچ صحبت هایی انجام دادم و او اعلام کرد که قراردادش با فولاد خوزستان به پایان رسیده و قرار است امشب راهی کشورش شود و سپس در خصوص حضور او در جمع اعضای کادرفنی با کفاشیان صحبت کند.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از ابتدا علاقمند بودم شخصی را بیاورم که کارنامه خوبی داشته باشد اما یک سری از دوستان قبول نکردند چون مشکلات مالی وجود داشت. منظور از یک سری از دوستان این است که نام کسی را نبرم چون نمی خواهم مشکلات را باز کنم.

ماجدی به زمان بندی برنامه های تیم ملی اشاره کرد و گفت: میرآخوری و محمد یاوری مسئولیت استعدادیابی را انجام می دهند و با مشورت علی دوستی کار پیش خواهد رفت اما سرمربی تیم ملی جوانان بعد از پایان مسابقات دور مقدماتی انتخاب و معرفی خواهد شد.

وی در خصوص اینکه سایت باشگاه فولاد اعلام کرده که قرار داد نیکولیچ تمدید شده است، گفت: من با ایشان صحبت کردم و به او گفتم حتی اگر با آنجا قرارداد داشته باشی به خاطر رابطه خوبی که با دهکردی داریم می توانی به تیم ملی جوانان هم کمک کنی. البته ما این نفرات را به خاطر آنکه در بحث استعدادیابی عقب نیفتیم و آنها تجربه خوبی دارند، انتخاب کردیم و قرار است تا روز شنبه این عزیزان برنامه کاری خود را ارائه کنند.

ماجدی همچنین از داوود مهابادی، صمد مرفاوی و عبدالله ویسی به عنوان گزینه های مد نظر خود نام برد و تاکید کرد: با مهابادی بحث مالی نداشتیم ولی می دانستیم که او از تیم های باشگاهی مبلغی بیشتر از تیم ملی جوانان دریافت خواهد کرد. او الان مشغول بستن تیم خود است و فکر می کنم ما با انتخاب هایمان تصمیم خوبی گرفتیم.

وی در خصوص اینکه این نفرات تا کی با تیم ملی قرارداد دارند گفت: ما همه شرایط رادر نظر گرفتیم و با توجه به اینکه شرایط صعود امسال با سال های گذشته فرق می کند به این دوستان گفتیم که تا پایان دور مقدماتی در خدمتشان هستیم و پس از پایان دور مقدماتی سرمربی تیم ملی را انتخاب خواهیم کرد. حالا هم به لحاظ کیفی فرصت داریم که تا دور اول تمام شود بازیکنان جدید را شناسایی و اضافه کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات