معاون ورزشی باشگاه استقلال با بیان این که مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه ظرف یک هفته آینده به دنبال منابع مالی ویژه خواهند بود، گفت: هیات مدیره باشگاه در نشست سه شنبه شب خود مهلت یک هفته ای به فتح الل زاده نداده است.

علی امیری در خصوص توافق با بازیکنان جدید عنوان کرد: ما تا زمانی که با بازیکنی به توافق نهایی نرسیم نام وی را بیان نمی کنیم. در حال حاضر هم تنها با مهدی نظری بازیکن فجرسپاسی توافق کرده ایم و او را تا ۹۰ درصد استقلالی بدانید. این بازیکن با فجر قرادادی ندارد و مشکلی در راه پیوستنش به استقلال وجود ندارد.

وی درباره شایعه پیوستن آرش افشین به استقلال عنوان کرد: این موضوع صحت ندارد و ما هنوز توافقی نکرده ایم. قرار است به تهران بیاید تا با هم مذاکره کنیم و آن وقت همه چیز مشخص می شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پیوستن پژمان نوری به این تیم را هم تکذیب می کنید، گفت: این روزها حرف های زیادی از طرف ما شنیده می شود که اصلا چنین صحبتی نکرده ایم. ما تا زمانی که با بازیکنی به توافق نهایی نرسیم نامی از او نمی آوریم.

امیری درباره مهلت یک هفته ای هیات مدیره به فتح الله زاده توضیح داد: هیات مدیره هیچ مهلتی به فتح الله زاده نداده است و تنها قرار بر این شد تا ظرف یک هفته هم مدیرعامل و هم هیات مدیره به دنبال منابع مالی ویژه باشند تا ببینند از این طریق مشکل حل می شود یا نه.

وی همچنین گفت: استقلال تیم بزرگی است و مشکلات مالی این تیم هم حل می شود. با درایتی که هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه دارند مطمئن هستم که مشکل حل خواهد شد. ما نگران پیش پرداخت ها نیستیم و اول پرداخت را انجام می دهیم و پس از آن قرارداد می بندیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات