رئیس فدراسیون فوتبال از نقشه برکناری کی روش ابراز بی اطلاعی کرد.

علی کفاشیان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: الحمدالله همه چیز رو به روال است و مشکلی وجود ندارد. در مورد بازی با کره هم باید بگویم در تاریخ فوتبال مان همواره در کره خوب بازی کردیم. دیدار حساس ما با کره به نتایج دیدارهای قبل از آن هم بستگی دارد. با این حال اگر می خواهیم به جام جهانی برویم باید به شکست کره در خانه اش فکر کنیم.

وی در مورد تیتر عجیب برخی روزنامه ها مبنی بر نقشه برکناری کی روش قبل از بازی با قطر گفت: من تعجب می کنم، هیچ تصمیمی برای برکناری کی روش وجود نداشته و از این نقشه بی خبرم. پیش از آن هم گفته بودیم کی روش تا پایان مقدماتی جام جهانی با ما قرارداد دارد و اگر به جام جهانی برویم شرایط دیگری خواهد بود و او را در جام جهانی خواهیم داشت. این کادر فنی دو سال و دو ماه است که با تیم کار کرده است. نمی توان یک شبه یک نفر دیگر را جایگزین کرد. کی روش تا پایان ماموریتش با تیم ملی خواهد بود.

کفاشیان تصریح کرد: رئیس جمهور و دولت قول کمک دادند تا هزینه های دستمزد کی روش را تامین کنیم و کار را نباید نصفه و نیمه انجام داد. با چنگ و دندان هم شده باید دستمزد کی روش را فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه احمدی نژاد در مورد لیگ دسته سه با او صحبت کرده است، گفت: نه چنین چیزی نبود. ایشان صحبتی منطقی انجام دادند و اینکه ضعف های لیگ را مشخص کنیم. نباید لیگ فقط به نتایج و برد و باخت ها ختم شود باید از نظر کیفی هم به آن فکر کنیم. آیین نامه ها می تواند به ما خیلی کمک کند. اگر بررسی کیفی لیگ را شروع کنیم کار موثری خواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات