معاون پشتیبانی و مالی وزارت ورزش گفت: مجوز پرداخت پول به باشگاه استقلال را گرفته ایم اما رقم ۳ میلیارد تومان نیست.

  روز گذشته مقداد نجف نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد وزارت ورزش بخشی از بودجه ای که برای استقلال در نظر گرفته به این باشگاه پرداخت کرده و قرار است بخش دوم بودجه مورد نظر خود را به زودی پرداخت کند.

پس از اعلام این موضوع که بودجه باشگاه استقلال به حساب این باشگاه واریز شده شایعات زیادی مبنی بر اینکه این پول به حساب باشگاه نرفته مطرح شد و حتی عنوان شد که هیچکس از باشگاه استقلال از اختصاص بودجه به این باشگاه خبر ندارد.

عبدالرضا ساور معاون مالی وزارت ورزش و جوانان و در حالی که تاکید داشت در خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبتی ندارد در پاسخ به این سوال که آیا وزارت مبلغ مورد نظر خود را به حساب این باشگاه واریز کرده یا خیر اظهار داشت: ما در حال بررسی این موضوع هستیم و پس از بررسی ها مساعدت لازم انجام خواهد شد.

وی در خصوص اینکه رئیس هیئت مدیره استقلال اعلام کرده مجوز پرداخت واریز این پول در دو بخش گرفته شده است گفت: یک سری فرم هایی وجود دارد که باید آنها را دریافت کنیم و پس از آن با اعلام حساب کارها انجام شود.

معاونت مالی وزارت ورزش در پایان در خصوص اینکه آیا مجوز پرداخت پول توسط وزارتخانه صادر شده و آیا این رقم ۳ میلیارد تومان است یا خیر گفت: مجوز پرداخت به باشگاه استقلال را گرفته ایم اما رقم ۳ میلیارد تومان نیست.

وی تاکید کرد: باید ببینیم چه مبلغی را در اختیار داریم و به قولی پولی را در اختیارشان می گذاریم اما این رقم ۳ میلیارد تومان نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات