سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما هم با حضور در جمع ۴ تیم برتر آسیا زمینه شادی مردم را فراهم خواهد کرد.

میرشاد ماجدی اظهار داشت: باید تبریک جانانه ای به ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی گفت. آنها توانستند با موفقیتی که به دست آوردند دل مردم را شاد کنند. قطعا استقلال نیز با صعود به جمع ۴ تیم برتر آسیا بار دیگر دل مردم را شاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: کی روش بعد از آنکه ۱۱ بازیکن اصلی خود را شناخت، توانست نتایج بسیار خوبی با تیم ملی بگیرد و استارت پیروزی های تیم ملی از بازی با قطر زده شود. در بازی با کره ساختار خوب دفاعی ایران اجازه نداد که روزنه ای در دفاع تیم ملی ایجاد شود و بعد از حماسه ملبورن حماسه دیگری رقم خورد.

ماجدی با اشاره به حضور تیم ایران در جام جهانی عنوان کرد: مردم ایران متوقع هستند و از تیم ملی انتظار دارند که در جام جهانی حضور درخشانی داشته باشد. دیگر انجام ۳ بازی در مرحله گروهی آنها را راضی نخواهد کرد. دولتمردان ما باید با تدابیری که می اندیشند تیم ملی را آماده رویارویی با غول های جهانی کنند زیرا تیم ملی اکنون دیگر یک تیم آسیایی نیست بلکه یک تیم جهانی است. بنابراین باید به صعود از مرحله گروهی در جام جهانی فکر کنیم.

سرپرست تیم استقلال در مورد وضعیت این تیم گفت: قلعه نویی فردا به تهران می آید و قرارداد بازیکنان فصل گذشته در حال تمدید شدن است. ضمن اینکه باید بدانیم که استقلال آخرین تیمی است که مسابقاتش تمام شد و اکثر بازیکنان ما در تیم ملی بودند و همگی آماده هستند. به هواداران قول می دهم استقلال فصل آینده نیز مثل فصل گذشته قدرتمند در میدان حاضر شود. ما با بازیکنان جدید هم به زودی قرارداد می بندیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات