عمران زاده:

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هر زمان روی استقلال اسم کهکشانی گذاشتند یا پنچر شدیم و یا کلی مصدوم دادیم.

حنیف عمران زاده در خصوص تمدید قراردادش با استقلال و شرایط کلی این تیم صحبت های زیر را انجام داد.

سرانجام باز هم استقلالی ماندی.

من پیشنهادات خوبی داشتم که مسئولان باشگاه هم در جریان آن بودند چرا دروغ بگویم حتی با این تیم توافق هم کردم اما بعد از جلسه ای که با استقلالی ها گذاشتم و وقتی فهمیدم طلبم پرداخت می شود قبول کردم که با استقلال تمدید کنم. دو، سه بار با مهدی رحمتی در حضور آقای فتح الله زاده صحبت کردیم و حاجی هم به رحمتی قول داد که هر جور شده طلب من پرداخت شود البته امیرخان (قلعه نویی) قول داد که طلب ما را می گیرد و حتی روزی که قراردادم را امضا کردم به دفتر اسپانسری که از آنها طلب دارم رفتیم.

چه شد؟

قرار شد که طلب ما را شنبه یا یکشنبه پرداخت کنند امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

اگر نیفتاد چی؟

مطمئنم چکم پاس می شود. خود فتح الله زاده، پورحیدری، رحمتی و بقیه دوستانم می دانند که برای کاری سرمایه گذاری کردم و مدتی است ضرر می دهم آنها می دانند که برای تمدید قرارداد با استقلال شرطم گرفتن طلبم بود و حتی یک ریال هم مبلغ نقد از باشگاه نگرفته ام.

ظاهراً گفته بودی فتح الله زاده مثل هلو می ماند جریان چیست؟

حاجی انسان خوبی است و یک مدیر قوی محسوب می شود او پرافتخارترین مدیرعامل استقلال است و امیدوارم حالا در تیم رقیب هم کاری نکند که مدیری مثل رویانیان از این تیم برود چون رویانیان هم مثل فتح الله زاده یاد گرفته که چگونه تیمش را اداره کند.

چرا رحمتی در جلسات تو با فتح الله زاده هم حضور داشت؟

مهدی دوست صمیمی من است و به خاطر رفاقتی که با هم داریم گفت با مسئولان باشگاه در مورد من صحبت می کند او با خیلی از بچه ها حرف می زند و حرف نهایی را فتح الله زاده در خصوص قرارداد بازیکنان انجام می دهد. امیدوارم امسال فتح الله زاده شرمنده بازیکنان نشود چون تیم سال گذشته خیلی سختی کشید و من نمی دانم که آیا شش، هفت میلیاد تومان پول، پول است که وزارت آن را به استقلال نمی دهد.

سؤال من از آقای عباسی این است که مگر برای مردم کار نمی کنید خب دل آنها با تأمین هزینه های استقلال و پرسپولیس شاد می شود. استقلال مثل تیم های دیگر نیست که فقط در شهر خود طرفدار داشته باشد یک بازیکن الشباب ۱۲ میلیارد تومان قیمت داشت اما ما این تیم را شکست دادیم و لنگ ۶ میلیارد پول هستیم من ۲۰ روز در شمال کشور بودم و وقتی مردم من را در خیابان می دیدند مدام می گفتند تکلیف استقلال چه شد. از آن سو پرسپولیس خوب یارگیری می کرد و طرفدارانش خوشحال بودند.

اما حالا این تیم شرایط خوبی ندارد.

اگر هیئت مدیره این باشگاه مثل اعضای هیئت مدیره استقلال پشت رویانیان بایستند قطعاً او هم در پرسپولیس می ماند.

اما اعضای هیئت مدیره پرسپولیس مخالف رویانیان هستند.

من از هیئت مدیره پرسپولیس فقط پروین را می شناسم بزرگتر از او که نداریم دیدم که او حمایت جانانه ای از رویانیان انجام داده و همین برایش کافی است به تازگی هم که پروین یک نشان باارزش گرفته و شخصیتش در کل آسیا شناخته شده است.

بگذریم ظاهراً منتظری هم از استقلال می رود.

من هم مثل شما از این موضوع خبر دارم و فکر می کنم با تیم جدیدش به توافق رسیده اما اگر پژمان در استقلال بماند به این تیم کمک می کند همان طور که در این چند سال اخیر کلی زحمت کشید و در موفقیت های استقلال نقش زیادی داشت.

بازیکنان جدید که به استقلال آمدند چقدر می توانند تأثیرگذار باشند؟

این بازیکنان همه باتجربه هستند و بازیکنان ملی بودند امیدوارم نفرات اصلی تیم ما هم حفظ شود و به قول همبازیانم قهرمان شدن آسان است ولی حفظ آن سخت است، فصل جدید هر تیمی که مقابل ما بازی کند می گوید باید مقابل مدافع عنوان قهرمانی به میدان برود که این کار خیلی سخت است امیدوارم دولت جدید فکری به حال ورزش کند چون استقلال در آستانه قهرمانی آسیاست و حیف است به این تیم کمک نشود.

فکر می کنید قهرمان آسیا می شوید؟

در این چند ساله همیشه مدعی قهرمانی در ایران بودیم و در آسیا هم خوب کار کردیم امسال هم فقط حمایت می خواهیم تا قهرمان آسیا شویم.

با این بازیکنانی که گرفتید و قرار است بگیرید می شود نام تیمتان را کهکشانی گذاشت؟

هنوز که کهکشانی نشدیم ولی من اعتقاد دارم لقب ها در تیم بازی نمی کنند و خود بازیکن است که فوتبال بازی می کند اتفاقاً هر سال که به ما گفتند کهکشانی پنچر شدیم و یا مصدوم دادیم اما امسال انشاءالله قهرمان می شویم.

دوست صمیمی تو (فرزاد حاتمی) هم از استقلال رفت.

فرزاد بهترین دوست من بوده و خواهد بود او خیلی معرفت داشت امسال هم خیلی خوب در استقلال کارش را شروع کرد اما هر کسی نداند من می دانم که عفونتی در بدنش به وجود آمد که خیلی ضعیف شد. حاتمی خیلی دوست داشت که به استقلال کمک کند و به همین خاطر با قرص و آمپول تمرین و بازی می کرد ولی نمی دانست که با این کار به بدنش آسیب می زند ای کاش که در استقلال می ماند اما برایش در هر تیمی است آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم جلوی استقلال بدترین بازی اش را انجام دهد تا من کمی بخندم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات