سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: طولانی شدن نقل و انتقالات به ضرر فوتبال است و بازیکنان دوست دارند زمان را بخرند.

مجید جلالی در مورد اردوی تراکتورسازی در تهران گفت: حضور یک هفته ای در تهران برایمان سودمند بود. سه مسابقه دوستانه سنگین در این سفر برگزار کردیم و با درخواست خودم مقابل صبا در قم به میدان رفتیم تا عملکرد بازیکنانمان را در فاصله رفت و آمدی ببینیم. آن چیزی که از تیم دیدم پیشرفت بسیار خوبی بود که حتی بازیکنان پنج درصد از پیش بینی من جلوتر بودند.

وی افزود: البته مشکلاتی در تیم وجود دارد که برای برطرف کردن آن وقت داریم. روند آماده سازی به خوبی پیش می رود و امیدواریم با شروع مسابقات به آمادگی کامل برسیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بازی با پرسپولیس ترجیح دادم در دو نیمه کامل با یک ترکیب به میدان برویم و تنها سه تعویض انجام دادم. پس از ۴۸ساعت که به مصاف صبا رفتیم در این دیدار بازی کردیم و محک بسیار خوبی خوردیم. به هر حال بازی دوستانه در زمین حریف شرایط خودش را دارد اما در کل عملکرد بازیکنان رضایت بخش بود.

جلالی در مورد اینکه همچنان دو جای خالی در لیستشان وجود دارد و درکدام نقاط قصد خرید بازیکن دارند اظهار داشت: سعی می کنیم در هر خط یک بازیکن دیگر اضافه کنیم. در نقل و انتقالات بازیکنان دوست دارند زمان را بخرند و تا لحظه آخر برای انجام بهترین نقل و انتقال تصمیم نمی گیرند. ما نیز به جز آنکه با بازیکنان صحبت کنیم کار دیگری نمی توانیم انجام دهیم. باید تا روز آخر منتظر باشیم تا بازیکنان متقاعد به قرارداد بستن شوند.

وی افزود: وقتی دوره نقل و انتقالات اینقدر طولانی می شود هم به ضرر بازیکنان هم به ضرر باشگاه ها و هم به ضرر فوتبال است. وقتی بازیکنان دیر به تیم اضافه شوند زمان زیادی برای هماهنگ کردن آنها با کل مجموعه وجود ندارد. البته درست است که باید فصل نقل و انتقالات طبق قانون بین سه هفته تا پنج هفته باشد اما در فوتبال ما مشکلات مختص به خودمان وجود دارد. وقتی فصل به پایان می رسد حدود ۶۵ درصد تیم قراردادش یک ساله است و باید مسئولان تیم جدیدی را ببندند که این کار را بسیار سخت می کند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه وضعیت جذب جواد نکونام به کجا انجامید، عنوان کرد: در مورد بازیکنان تا مسئله ای نهایی نشود ترجیح می دهیم صحبتی انجام ندهیم و منتظر هستیم تا قراردادها رسمی شود.

وی در مورد وضعیت سوآرز و لوپز خاطرنشان کرد: قرار است سوآرز از شنبه در تمرینات ما حاضر شود تا شرایط او را مورد ارزیابی قرار دهیم. از باشگاه خواستیم لوپز هم به تمرینات باز گردد و مثل اینکه این موضوع به اطلاع او رسیده است. البته این بازیکن سه ماه طلب دارد که باشگاه اعلام کرده پولش آماده است اما هنوز به تبریز باز نگشته است.

جلالی در مورد اینکه آیا اردوی دیگری خواهند داشت، گفت: پس از دو روز استراحت از فردا تمریناتمان را دنبال می کنیم. با توجه به شرایط آب و هوایی و تمرینی خوبی که در تبریز وجود دارد کارمان را از این پس در دو نوبت صبح و عصر در این شهر دنبال می کنیم و اگر به تهران هم سفر کردیم فقط برای آن بود که دیدارهای دوستانه خوبی انجام دهیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات