بسکتبال جام ویلیام جونز

تیم ملی بسکتبال ایران در بازی چهارم خود در رقابت های ویلیام جونز موفق شد، اولین شکست چشم بادامی ها را به این تیم تحمیل و به صدر جدول صعود کند.

  تیم ملی ایران در بازی چهارم خود در رقابت های ویلیام جونز به مصاف تیم بدون شکست کره جنوبی رفت وموفق شد با نتیجه ۷۱ بر ۶۸ اولین شکست چشم بادامی ها را رقم بزند و با یک بازی کمتر از کره به صدر جدول صعود کند.

تیم ملی ایران در شروع بازی با ترکیب اوشین ساهاکیان، حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و حامد آفاق به میدان رفت و در همان ابتدای کوارتر اول با ارائه یک بازی تهاجمی اجازه نداد کره ای ها بازی را در دست بگیرند. کوارتر اول با نتیجه ۱۶ - ۲۶ به پایان رسید.

در کوارتر دوم، تیم کره جنوبی که در ۴ بازی گذشته خود تیم های مصر، چین تایپه B، منتخب آمریکا و لبنان را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، حملات خود را افزایش داد ولی با اختلاف یک امتیاز و نتیجه ۱۷ - ۱۸ مغلوب شد تا در نهایت نیمه اول با برتری ۳۳ - ۴۴ ایران به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم، بازیکنان کره برای جبران امتیازات از دست رفته به آب و آتش زدند اما دفاع تیمی خوب ایران در ابتدا اجازه نداد تا بتوانند برتری محسوسی در زمین داشته باشند به نحوی که تلاش هر ۲ تیم، تساوی ۱۶ - ۱۶ رادر کوارتر سوم به دنبال داشت.

با وجود برتری تیم کره در کوارتر چهارم با نتیجه ۱۹ - ۱۱ این تیم ایران بود که موفق شد با ثبت چهارمین پیروزی خود در سی وپنجمین دوره رقابت های ویلیام جونز به جای کره در صدر جدول جای گیرد.

کادر فنی تیم ملی در این دیدار به سامان ویسی، امیر صدیقی و اصغر کاردوست استراحت دادند. در دیدار مقابل کره، حامد حدادی با ثبت ۳۴ امتیاز و ۱۵ ریباند عملکرد بسیار خوبی داشت و به دنبال او صمد نیکخواه بهرامی ۱۰، حامد سهراب نژاد ۷ و مهدی کامرانی و محمد جمشیدی ۶ امتیاز از ۷۱ امتیاز ایران را به نام خود ثبت کردند.

ملی پوشان ایران بازی پنجم خود را ساعت ۱۳: ۳۰ امروز (پنجشنبه ۲۰ تیر) مقابل تیم ژاپن برگزار می کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات