کاپیتان تیم ملی برای دریافت بخشی از طلب خود به سازمان لیگ رفت. استقلالی ها امیدوارند بتوانند بخشی از بدهی به نکونام را با درآمدهایشان از سازمان لیگ پرداخت کنند.

ملاقات مهدی تاج و جواد نکونام از خبرهای عجیب چند هفته قبل بود. خبری که با عکس جلسه منتشر شد اما هیچ کس دلیلش را متوجه نشد. عده ای تصور کردند که کاپیتان تیم ملی نماینده کی روش در این ملاقات بوده و برای به تعویق انداختن لیگ برتر صحبت کردند و عده ای دیگر هم ملاقات با تاج را مربوط به پیشنهاد شارجه دانستند اما ظاهرا اصل ماجرا چیز دیگری است.

جواد نکونام برای گرفتن طلب خود از باشگاه استقلال به سازمان لیگ رفته. ماجرا از این قرار است که جواد نکونام نزدیک به یک میلیارد و صد میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارد.

او در جلسه ۳ هفته قبل یک پیشنهاد برای آبی ها داشته که حقوقش را از طلبی که از سازمان لیگ دارند بدهند. باشگاه استقلال هم نامه ای به نکونام داده که ۵۰۰ میلیون از طلبش را از سازمان لیگ بگیرد. آبی ها در همان جلسه یک چک ۲۰۰ میلیونی با موعد یک هفته ای به شماره ۶ می دهند.

قرار بر این بوده ۲۰۰ میلیون دیگر هم توسط یک اسپانسر استقلال پرداخت شود و ۲۰۰ میلیون باقی مانده هم دو فقره چک ۱۰۰ میلیونی علی فتح الله زاده باشد. آبی ها اگر این مبلغ را پرداخت می کردند بدهی سال قبل شان به نکونام پرداخت می شد اما مشکل اصلی مبلغ تمدید قرارداد بود.
استقلالی ها تا ۱۸ تیر فرصت داشتند که ۷۰۰ هزار یورو بپردازند تا قرارداد نکونام تمدید شود. مبلغی که با احتساب قیمت هر یورو ۴۳۰۰ تومان به ۳ میلیارد تومان می رسد. علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال مدعی است که نکونام نزدیک به ۷۰۰میلیون تومان از این طلب را بخشیده است. نکونام این ادعا را رد یا تایید نکرده، با اینحال اطرافیان او می گویند مانع اصلی بر سر تمدید قراردادش، نه این ارقام که مدیران و کادر فنی استقلال هستند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات