سرمربی استقلال تهران پاسخ برخی منتقدان سفر آبی ها به اوکراین را داد و گفت: مگر بارسلونا یا سایر تیم های بزرگ به اردو نمی روند؟

  امیر قلعه نویی با انتقاد از کسانی که اردوی این تیم در اوکراین را پرهزینه می دانند، گفت: متاسفانه جو بدی علیه ما به راه انداخته اند. مگر بارسلونا اردو نمی رود؟ مگر سایر تیم های بزرگ اردو نمی روند؟ ما در اوکراین اردو برگزار کردیم و با توجه به ارتباطات خوبی که از طریق کدیف ایجاد کرده بودیم، کارها انجام شد و ایرانی های آنجا هزینه ها را تقبل کردند. من به این صحبت ها توجه نمی کنم ولی این را هم می گویم که نتوانستیم با همه بازیکنان مان در اردو حاضر شویم. خیلی خوب بود اگر همه بازیکنان ما بودند. دیدار ما با دینامو یک روز قشنگ برای همه ایرانی ها بود. آقای قاسمی سفیر ایران در اوکراین که بعد از بازی ما یک افطاری هم به ما داد، از ما تشکر کرد و گفت: شما باعث شدید همه ایرانی ها یک تشکل و اتحاد خوبی در اوکراین پیدا کنند و دور هم جمع شوند. ایشان می گفت چنین روز قشنگی را برای ایرانی ها در اوکراین ندیده بود. همه اینها ماحصل حضور استقلال در اوکراین بود. تیم دینامو هم با چند بازیکن اصلی و چند بازیکنش که کمتر بازی کرده بودند، به مصاف ما آمد که این مساله طبیعی بود. خود ما حیدری، نکونام، منتظری را نداشتیم. برای پر شدن نیمکت مان ستار همدانی را روی نیمکت به عنوان بازیکن گذاشته بودیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از اوکراین بازیکنی به این تیم جذب نشده است، اظهار کرد: خیر ولی قرار است دو بازیکن خوب طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه به ما اضافه شوند. ولی اجازه دهید قرارداد آنها نهایی شود سپس در مورد آنها صحبت می کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات