ستاره آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد هیچ مشکلی برای بازی کردن در کنار ستاره برزیلی تازه وارد تیم نخواهد داشت.

  لیونل مسی روز گذشته پس از تمرین صبح بارسلونا در نشستی مطبوعاتی حاضر شد. ملی پوش آرژانتینی در خصوص مشکلات مالیاتی اخیرش، مصدومیت فصل گذشته و حضور نیمار در تیم صحبت کرد. وی همچنین درباره خروج تیاگو آلکانترا و دادوید ویا از تیم گفت اما از اظهار نظر در خصوص اختلاف اخیر ویلانووا و گواردیولا امتناع کرد. مسی درباره رئال مادرید هشدار داد که آنها هر سال قوی تر می شوند.

وی در این نشست اظهار داشت: مثل همیشه مشتاق بازگشت به بازی هستم. دوست دارم عالی کار کنم و به تمام هدف هایم برسم.

مهاجم بارسلونا افزود: خطر همیشه در فوتبال وجود دارد و می تواند برای تمام بازیکنان اتفاق بیفتد اما من مثل همیشه کارم را دنبال می کنم و می خواهم در تمام مسابقات به میدان بروم. مصدومیت فصل گذشته جزئی بود اما به دلیل مسائلی که پیش آمد پیچیدگی هایی داشت. شاید زمانی که کاملا بهبود نیافته بودم، تصمیم گرفتم بازی کنم اما این ها گذشته است.

وی درباره مشکلات مالیاتی اخیر خاطرنشان کرد: من خونسرد هستم. پدرم و من مشاورانی داریم که این مسائل را مدیریت می کنند و ما به آنها اعتماد کردیم. امیدوارم این مسئله را حل کنند. من هیچ اطلاعی در این باره ندارم و به همین دلیل است که وکیل استخدام کرده ایم.

مسی در خصوص کار کردن در کنار نیمار اضافه کرد: او بازیکن بزرگی است. فکر نمی کنم برای هماهنگ شدن با این تیم مشکلی داشته باشد. من نمی دانم این مسئله که من و نیمار نمی توانیم در کنار هم بازی کنیم از کجا آمده است. به نظر می رسد آدم خوبی باشد و هیچ مشکلی نخواهد داشت زیرا در این تیم بازیکنان خوبی وجود دارند. او در موقعیت های تک به تک بسیار خوب کار می کند.

وی تأکید کرد: بایرن مونیخ تیم بزرگی دارد. آنها فاتح لیگ قهرمانان شدند و حضور گواردیولا آنها را قوی تر هم خواهد کرد. رئال مادرید بسیار قدرتمند است؛ آنها هر سال قوی تر می شوند. این فصل لیگ سختی خواهیم داشت و باید مقابل مادرید و تمام تیم های دیگر که برای رسیدن به صدر جدول تلاش می کنند، مبارزه کنیم.

ستاره آرژانتینی کاتالان ها ادامه داد: خروج تیاگو از بارسا یک تصمیم شخصی بود. آلکانترا تصمیم گرفت از تیم جدا شود زیرا فکر می کرد در بایرن بازی بیشتری به او می رسد.

لیونل مسی درباره اختلاف میان ویلانووا و گواردیولا گفت: این مسئله ای بین آن دو نفر است. دخالت کردن در این موضوع کار من نیست. آنها حرف هایشان را زده اند و دلیلی ندارد من حرفی در این باره بزنم.

وی همچنین درباره جدایی داوید ویا و حضورش در اتلتیکو مادرید اظهار داشت: اتلتیکو فالکائو را از دست داده بود و حال ویا یک جانشین واقعا خوب برای او است. او گل های زیادی می زند و کارش را در اتلیتکو ادامه خواهد داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات