سرپرست تیم فوتبال استقلال با ارائه توضیحاتی قرارداد جاسم کرار با این باشگاه را قانونی دانست.

میرشاد ماجدی، در خصوص اینکه جاسم کرار در تیم نجف عراق بازی کرده، حتی برای این تیم گلزنی کرده و ظاهرا قراردادش با استقلال غیر قانونی است گفت: این موضوع به ما ارتباطی ندارد. باشگاه استقلال با یک بازیکن به صورت آزاد قرارداد بسته و کرار حتی می تواند تا یک ساعت قبل از حضورش در تهران هم برای نجف بازی کند.

وی افزود: بازیکن آزاد به این معنی است که او از طرف باشگاهش با ممانعت برای پیوستن به استقلال روبرو باشد که کرار هیچ مشکلی با نجف ندارد و می تواند بلافاصله راهی تهران شود.

سرپرست تیم استقلال در ادامه تاکید کرد: اتفاق خوبی که در اینجا رخ داده این است که باشگاه ها از طریق ایجنت های رسمی با بازیکنان مد نظر مذاکره می کنند و این افراد که نماینده تام الختیار بازیکنان محسوب می شوند به خوبی از قانون با خبر هستند و بی دلیل قراردادی با یک باشگاه امضا نمی کنند که بعدها بخواهد برای خودشان دردسر ساز شود.

ماجدی تاکید کرد: آندرانیک تیموریان، گوران لاوره و جاسم کرار سه بازیکنی هستند که استقلال با عنوان سهیمه آزاد آنها را به خدمت گرفته و قرارداد کرار نیز با توجه به توضیحاتی که اشاره کردم هیچ مشکلی ندارد. قرار است این بازیکن طی چند روز آینده پس از دریافت آی تی سی خود وارد تهران شود.

وی در ادامه در خصوصو زمان حضور گوران لاوره در تهران گفت: زمان دقیق حضور وی را نمی دانم اما او یک بازیکن حرفه ای است و رفتارش مثل ساموئل است. این بازیکن را در اوکراین دیدیم که از شخصیت بالایی برخوردار است و سبک بازی و استیل بدنی او مثل زلاتان ابراهیموویچ است.

ماجدی در پایان گفت: استقلال عصر امروز ساعت ۱۶و ۴۵ دقیقه با ۱۸ بازیکن و کادر فنی راهی تبریز خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات