عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه حق باشگاه های شهزستانی در فوتبال نباید خورده شود، افزود: مسئولان باید پاسخگو باشند هزینه های کلان در باشگاه های دولتی از جمله پرسپولیس و استقلال با چه حساب و کتابی انجام می شود.

سیدرمضان شجاعی کیاسری، با بیان اینکه تیم های کم درآمد در لیگ فوتبال کشور کارنامه قابل قبولی داشته اند، ادامه داد: کارنامه فوتبالیست های شهرستانی نشان دهنده موفقیت آنان در میادین ورزشی است، به همین علت به طور مکرر از وزارت ورزش و جوانان درخواست کردیم که نظارتی بر میزان هزینه های سرسام آور باشگاه های دولتی داشته باشد.

نماینده مردم ساری درمجلس شورای اسلامی، با انتقاد از تقسیم غیرعادلانه بودجه ورزشی بین باشگاه ها، تصریح کرد: باید نگاهی عدالت محور در اختصاص امکانات و بودجه ورزشی در تمام نقاط کشور به شکلی یکسان وجود داشته باشد تا حق هیچ ورزشکاری در کشور پایمال نشود.

وی با بیان اینکه بحث قراردادهای میلیاردی بازیکنان فوتبال در تیم های دولتی، بحرانی است که در فصل نقل وانتقالات گریبان لیگ فوتبال کشورمان را می گیرد، افزود: ورزش کشور تنها دو تیم استقلال و پرسپولیس نیستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: امروز در حالی شاهد انعقاد قراردادهای کلان در باشگاه هایی همچون پرسپولیس و استقلال هستیم که مسئولان آنها از بحران مالی این تیم ها سخن به میان می آورند، در چنین شرایطی آیا بهتر نیست به جای بکارگیری بازیکنانی که یک دهم توانایی استعدادهای شهرستانی را ندارند از فوتبالیست های بهره بگیریم که در تیم های گمنام شهرستانی مشغول بازی هستند.

عضو کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فوتبال کشور نیازمند ساختار حرفه ای است، یادآورشد: افراط گرایی در توجه به تیم پرسپولیس و استقلال توسعه فوتبال در کشور را با علامت سوال روبرو می کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات