قلعه نویی و منصوریان از سال های گذشته رابطه چندان خوبی با یکدیگر ندارند هر چند که سعی می کنند در رسانه ها رابطه خود را طور دیگری جلوه دهند. دلخوری امیر از منصوریان و مخالفت او با پادرمیانی اش در ماجرای نکونام زمانی تشدید شد که منصوریان بعد از بیانیه باشگاه استقلال علیه جباری مصاحبه کرد و از قلعه نویی و فتح الله زاده انتقاد کرد.

ماجرای پیچیده تمدید قرارداد جواد نکونام با استقلال اگرچه سرانجام نهایی شد اما بسیار طولانی و کشدار شد و حتی پای واسطه های بیرونی نظیر علی کفاشیان رئیس فدراسیون و علیرضا منصوریان یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال را وسط کشید، واسطه هایی که امیر قلعه نویی به هیچ وجه موافق دخالت آنها در این پرونده نبود و نارضایتی خود را علنا اعلام کرد.

قلعه نویی پس از ورود منصوریان به این ماجرا حتی درخواست حضور در یک افطاری مشترک به همراه نکونام و منصوریان را نپذیرفت و رسما به فتح اله زاده اعلام کرد که در این ماجرا یک مسئله درون خانوادگی است و نیازی به پادرمیانی و وساطت هیچ کسی نیست. قلعه نویی و منصوریان از سال های گذشته رابطه چندان خوبی با یکدیگر ندارند هر چند که سعی می کنند در رسانه ها رابطه خود را طور دیگری جلوه دهند. دلخوری امیر از منصوریان و مخالفت او با پادرمیانی اش در ماجرای نکونام زمانی تشدید شد که منصوریان بعد از بیانیه باشگاه استقلال علیه جباری مصاحبه کرد و از قلعه نویی و فتح الله زاده انتقاد کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات