ظاهرا رویانیان با استفاده از ناآگاهی پنجعلی در قوانین لیگ و تنظیم لیست ها بدون اطلاع پنجعلی در لیست ارسالی به سازمان لیگ سعید شیرینی را به عنوان مدیر تیم معرفی کرده و انتشار این لیست و رسانه ای شدن آن سبب دلخوری شدید پنجعلی شده است.

  اواخر هفته جاری و پس از تکمیل لیست تیمهای لیگ برتری، سازمان لیگ برتر لیست کامل تیم های لیگ سیزدهم را با ذکر اسامی بازیکنان اعضای کادر فنی، کادر پزشکی، سرپرست یا مدیر تیم و حتی مسوول تدارکات معرفی کرد. در لیست اعلام شده در تیم پرسپولیس در کمال ناباوری سعید شیرینی مدیر تیم است در حالی که حدود یک ماه پیش اعلام شد محمد پنجعلی طی حکمی از سوی رویانیان به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شده و شیرینی زیر نظر او کار خواهد کرد!

ظاهرا رویانیان با استفاده از ناآگاهی پنجعلی در قوانین لیگ و تنظیم لیست ها بدون اطلاع پنجعلی در لیست ارسالی به سازمان لیگ سعید شیرینی را به عنوان مدیر تیم معرفی کرده و انتشار این لیست و رسانه ای شدن آن سبب دلخوری شدید پنجعلی شده است. ازهمین رو پنجعلی در تماسی با رویانیان به شدت از وی گلایه کرد و به نشانه اعتراض در روزهای گذشته در تمرینات حاضر نشد اما با درخواست رویانیان و قول وی برای اصلاح این موضوع به تمرینات بازگشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات