تصمیم جدید کی روش برای تیم ملی

کی روش از عملکرد فنی امید نظری راضی نیست و برای اینکه بازیکنان بیشتری را در اردوها در اختیار داشته باشد، احتمالا دیگر وی را به اردو دعوت نخواهد کرد.

فهرست جدید تیم ملی که قرار است برای اردوی اواخر مرداد ماه در پرتغال اعلام شود، چند نکته جالب و البته عجیب دارد. به نظر می رسد که کارلوس کی روش دیگر علاقه ای به کشف بازیکن جدید ایرانی در لیگ های خارجی نداشته باشد و گفته می شود حتی برخی بازیکنان دعوت شده مهاجر به تیم ملی از قبیل امید نظری و ویلیام آتشکده دیگر به اردو دعوت نخواهند شد. البته حساب گوچی و دژآگه از بقیه جداست، اما حتی دانیال داوری هم روی لبه تیغ قرار دارد و ممکن است بعد از این همه مدت که تیم ملی ایران را در انتظار گذاشت، دعوت نشود. به ویژه اینکه در باشگاه خودش یعنی اینتراخت برانشوایگ نیز جایگاهش را از دست داده و بدل به نیمکت نشین شده است.

  کی روش از عملکرد فنی امید نظری راضی نیست و برای اینکه بازیکنان بیشتری را در اردوها در اختیار داشته باشد، احتمالا دیگر وی را به اردو دعوت نخواهد کرد. حتی حضور ویلیام آتشکده در تیم ملی هم به احتمال فراوان برای همیشه منتفی است. هافبکی که برای بازی با کویت در مقدماتی جام ملتهای آسیا در نوروز ۹۲ برای اولین بار و احتمالا اخرین بار به تیم ملی دعوت شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات