رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به مهلت در نظر گرفته شده برای تیم هایی که به تعهدات مالی خود نسبت به فدراسیون و بازیکنان عمل نکرده اند، گفت: فقط یک تیم است که از زمان آغاز این مهلت تا به امروز برای تسویه حساب بدهی های خود اقدامی انجام نداده در حالیکه خبرهای رسیده از سایر تیم های بدهکار مثبت بوده است.


محمود مشحون در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برنامه ریزی برای فصل جدید مسابقات باشگاهی نیازمند تسویه حساب تیم های بدهکار با فدراسیون و بازیکنان شان بود، اظهارداشت: بر این اساس و با توجه به نارضایتی که خیلی از ملی پوشان بابت پرداخت نشدن حق و حقوق شان توسط تیم های باشگاهی داشتند، پنجشنبه گذشته به طور رسمی به تمام تیم های بدهکار اعلام کردیم که باید ظرف مدت زمان تعیین شده تا هفتم شهریورماه نسبت به تسویه حساب بدهی های خود اقدام کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که" مهلت در نظر گرفته شده برای تسویه حساب تیم ها پنجشنبه تمام می شود. آیا احتمال تمدید این مهلت وجود دارد" ؟ ، گفت: ابدا و تحت هیچ شرایطی بعد از اتمام این مهلت، فرصت دوباره ای برای پرداخت بدهی تیم ها در نظر نمی گیریم. ضمن اینکه خبرهای رسیده از تیم های بدهکار و اقداماتی که برای عمل کردن به تعهدات مالی خود انجام داده اند، مثبت است.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: از میان تیم هایی که بابت حضور در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر به فدراسیون، بازیکنان یا هر دوی آنها بدهکار بودند، همه تیم ها بدهی های خود را پرداخت کرده اند و اطلاع رسانی لازم را هم به صورت مکتوب انجام داده اند. فقط یک تیم مانده که هنوز هیچ اقدامی انجام نداده است. این تیم هم فقط تا پنجشنبه فرصت دارد تا برای تسویه حساب بدهی های خود اقدام کند چون قرار نیست مهلت در نظر گرفته شده تمدید شود.

" اگر این اتفاق نیفتد، چه تصمیمی گرفته می شود. آیا طبق آنچه گفته شده تیم بدهکار از حضور در فصل جدید مسابقات منع می شود" ؟ ، مشحون در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: من در مورد محرومیت از حضور در لیگ برتر حرفی نزدم. حتی در نامه ارسالی به باشگاه ها هم تاکید کردم که در صورت پرداخت نشدن بدهی ها تا پایان وقت مقرر، فدراسیون مجبور به اتخاذ تصمیمات بعدی می شود.

وی تصریح کرد: در صورتیکه مهلت تعیین شده برای تسویه حساب تیم های بدهکار به پایان برسد و تیم بدهکاری باقی مانده باشد، در نشست روز شنبه هیات رئیسه در مورد آن و برخوردی که باید انجام شود، تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال به این پرسش که" آیا برای مواجه نشدن دوباره با این مشکل و اینکه مجبور به تهدید تیم ها و تعیین مهلت برای پرداخت بدهی های آنها نشوید، برنامه ای دارید" ؟ ، پاسخ داد و گفت: در نشست هیات رئیسه در مورد نحوه پرداخت تیم ها و اینکه ورودیه و حق قرارداد بازیکنان را به چه صورت پرداخت کنند هم تصمیماتی گرفته خواهد شد و آن را برای فصل جدید مسابقات به همه تیم ها ابلاغ می کنیم تا مجبور نشویم به این شیوه مطالبات را وصول کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات