ملی پوش جودوی کشورمان گفت: در حالی که می توانستم با برتری برابر جودوکار گرجستانی به مدال نزدیک شوم بدشانسی آوردم و حذف شدم.

به گزارش افکارنیوز، امیر قاسمی نژاد پس از حذف از رقابت های جهانی جودو که به میزبانی برزیل در حال برگزاری است گفت: می توانستم از سد حریف گرجستانی هم بگذرم اما در یک لحظه غافلگیر شدم. این در حالی بود که در سه دقیقه اول به او حمله می کردم و مبارزه را در دست داشتم. واقعا بدشانسی آوردم.

وی ادامه داد: از لحاظ جسمی و روحی آماده بودم اما متاسفانه کم تجربگی و یا میدان ندیدن کافی کار دستم داد. برای اینکه در چنین مسابقاتی دچار اشتباهات کوچک اینچنینی نشویم باید به صورت دائم در فضای مسابقه باشیم. رقابت های تدارکاتی برای رفع این اشتباهات نقش تاثیرگذاری دارد.

قاسمی نژاد خاطرنشان کرد: جودوکاران ما چیزی از دیگر کشورها کم ندارد ولی با این حال به دلیل عدم میدان دیدن در برخی اوقات اسیر حادثه ها می شویم. امیدوارم در آینده با حل این مسائل بهتر از این در میدان های بزرگی مانند رقابت های جهانی حاضر شویم. پیکارهای جهانی با هیچ مسابقه ای قابل مقایسه نیست و باید برای این میدان بزرگ به بهترین صورت آماده شد.

ملی پوش ۸۱- کیلوگرمی کشورمان در گروه C دور اول استراحت داشت، سپس به دیدار الیسو هولو از آنگولا رفت و در ۶۳ ثانیه حریف خود را ضربه فنی کرد و به دور سوم راه یافت. او در گام بعدی به دیدار دیگو تارکولاس از السالوادور رفت و حریف خود را در ۳ دقیقه و ۵۵ ثانیه ضربه فنی کرد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. سرگروه تیم ملی ایران در این رقابت ها برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی به دیدار تشکریشویلی از گرجستان رفت و با شکست برابر او حذف شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات