بیل: واقعا هیجان زده ام

هافبک جدید تیم فوتبال رئال مادرید در جلسه معارفه رسمی اش گفت: با پیوستن به رئال رویایم به حقیقت تبدیل شد.

به گزارش افکارنیوز ، رئال مادرید عصر امروز (دوشنبه) از گرث بیل، سوپراستار جدید خود رونمایی کرد و از حالا این بازیکن ولزی به مدت ۶ سال پیراهن کهکشانی ها را به تن خواهد کرد.

بیل که پیراهن شماره ۱۱ این تیم را به خود اختصاص داد در جلسه معارفه ای که در ورزشگاه سانتاگو برنابئو برگزار شد گفت: فقط می خواهم بگویم از اینکه اینجا هستم واقعا هیجان زده ام. رویایم محقق شد و امیدوارم از این به بعد بتوانم به موفقیت رئال کمک کنم. امیدوارم دهمین جام قهرمانی اروپا را برای این تیم به ارمغان بیاوریم.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید هم پیش از گرث بیل در سخنانی خطاب به هافبک جدید تیمش گفت: حتی پس از پیروزی در رئال چالش ها وجود دارد ولی هرگز فراموش نکن که انرژی موجود در سانتیاگو برنابئو یار تو است. تاکنون بازیکنان بزرگی در این تیم بازی کرده اند و تو هم یکی از آنها خواهی شد.

وی افزود: همیشه به دنبال این هستیم که بهترین ها را به ترکیب تیم مان اضافه کنیم. این یکی از صفات ما است که به موجب آن به تشخیص فیفا رئال بهترین تیم باشگاهی قرن بیستم لقب گرفته است.

رئیس ۶۶ ساله باشگاه رئال مادرید تصریح کرد: گرث، این ورزشگاه تو، این پیراهن تو، این زمین تو و این ها طرفداران تو هستند. از حالا اینجا خانه تو است، پس به خانه ات خوش آمدی. به رئال مادرید خوش آمدی.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات