کرانچار در جلسه با سمیعی نژاد از مدیران رده بالای کارخانه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرده در صورت بازگشت جباری او شانس زیادی برای بازی نخواهد داشت و از ابتدا هم در لیست اش نبوده

به گزارش افکارنیوز : رایزنی ها برای بازگرداندن شماره هشت جنجالی سپاهان به اصفهان ادامه دارد و جباری کماکان از بازگشت طفره می رود. در حالی که باشگاه سپاهان چهارشنبه گذشته را روز بازگشت جباری به اصفهان و آشتی کنان با کرانچار اعلام کرده بود، هافبک همیشه معترض فوتبال ایران از حضور در اصفهان سر باز زد تا رحیمی مدیرعامل را وادار به سفر به تهران کند.

گویا رحیمی قبل از دیدار سپاهان مقابل داماش با حضور در منزل جباری از او خواسته بود تا از تصمیمش صرف نظر کند و به اصفهان برگردد اما جباری همچنان اعلام کرده که قصد ادامه فوتبال را ندارد و پول آنها را پس می دهد.

گفته می شود جباری از اصفهان خبردار شده که هواداران در صورت بازگشت او قصد دارند علیه وی شعار بدهند و همین موضوع شرایط را برای بازگشت شماره هشت مشکل کرده است. این درحالی است که روز گذشته کرانچار در جلسه با سمیعی نژاد از مدیران رده بالای کارخانه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرده در صورت بازگشت جباری او شانس زیادی برای بازی نخواهد داشت و از ابتدا هم در لیست اش نبوده و از رحیمی گله دارد که چرا بدون هماهنگی با وی اقدام به جذب این بازیکن کرده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات