سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این به بعد قول می دهم در حین مسابقات برای نفس کشیدن هم از آقای عادل و دوستان اجازه بگیرم!

سعید شیرینی پس از اتفاقات پیش آمده در دربی ۷۷، اظهار داشت: ابتدا باید این موضوع را اعلام کنم، ماجرای من و کی روش خیلی با هم فرق می کرد و ای کاش آقایان ۲۰ ثانیه قبل و بعد از آن صحنه را پخش می کردند، ضمن آنکه هر چیزی برای اولین بار بامزه است و ادامه آن و اصرار به خوابیدن دیگران کمی لوس بازی است.

شیرینی ادامه داد: متاسفانه برخی رسانه ملی را رسانه شخصی کرده و هر کاری دل شان بخواهد انجام می دهند. به عنوان مثال آقایان حتی یک بار هم نیمکت حریف را نشان ندادند و ۹۰ دقیقه روی نیمکت پرسپولیس زوم کرده بودند که به قول خودشان سوتی بگیرند، می دانید چرا؟ دلیل اصلی آنها این بود که آنها را ظهر بازی به اردو راه ندادیم و نخواستیم تمرکز بچه های ما به هم بخورد به همین خاطر آقایان با لجبازی تصمیم به مقابله به مثل گرفتند. دوستان شبکه سوم به دلیل آنکه اجازه ندادیم ساعتی قبل از دربی به اردوی پرسپولیس بیایند و با این کار تمرکز بازیکنان مان به هم بخورد به اصطلاح خواستند در زمان مسابقه تلافی کنند.

سرپرست پرسپولیس یادآور شد: آنها نمی دانند که اگر رئال مادرید دوربین به رختکن تیمش راه می دهد اولا تلویزیون خصوصی و شخصی خودش است و در ثانی همه فیلمبرداران، کارمندان باشگاه مادریدی هستند اما اینجا تلویزیون ما ملی است و حق چنین کاری را ندارند. نشان دادن نیمکت خالی پرسپولیس و خمیازه هادی نوروزی و اشاره به خستگی شیرینی همه و همه به خاطر رفتار حرفه ای ما و توقعات غیر حرفه ای دوستان بود، حالا که آقایان نمی دانند، ما به خاطر رعایت قانون نخواستیم از وسط چمن رد شویم و کلی تونل را دور زدیم تا به نیمکت برسیم که بازی شروع شد ولی از این به بعد برای خوشامدگویی دوستان به تدارکات تیم می گوییم با کلمن و ظروف آب معدنی و… از همان وسط چمن رد شود و ما هم چنین خواهیم کرد و به قانون احترام نمی گذاریم، البته ما این شوخی ها و متلک های بی نمک آقایان را به اطلاع آقای ضرغامی می رسانیم تا از آنها در کنار سریال طنز نیز در کنار گزارش فوتبال استفاده کنند.

سرپرست سرخپوشان در پایان تاکید کرد: البته من خوب می دانم دوست خوب مان آقای فردوسی پور قصد دارد همین اتفاقات ساده نیمکت و بسته شدن چشم من در یک لحظه را سوژه کند اما ملالی نیست چون فعلا تریبون و رسانه ملی دست آنهاست و کاری از دست ما بر نمی آید. ضمنا بار دیگر تاکید می کنم در آن لحظه که بازی از جریان افتاده بود، من فقط یک لحظه چشمم را بستم و در دل دعایی کردم که ظاهرا از نظر دوستان و رسانه شخصی شان گناهی نابخشودنی بوده است. از این به بعد قول می دهم در حین مسابقه هم از عادل و دوستان اجازه بگیرم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات