مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت های علیپور دبیر کمیته تخلفات که گفته بود به طور مفصل با وی صحبت کرده است.

به گزارش افکارنیوز ، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت های علیپور دبیر کمیته تخلفات که گفته بود به طور مفصل با وی صحبت کرده است این طور خبر داد که گویا قرار است با قهرمانی برخورد شود نه دایی و باشگاه پرسپولیس: «در صحبتی که با علیپور داشتیم بنا شد با این مساله به طور جدی برخورد شود و همکاری های لازم را دو طرف با یکدیگر داشته باشند. در این گفت و گو که لازم نمیدانم مفصلا آن را توضیح دهم مسائلی عنوان شد که نتیجه آن برخورد محکم با متخلف است. چرا که ماز داوری ضربه خوردیم و این موضوع را نمی توان کتمان کرد. »

رویانیان در پاسخ به این سوال که چرا نباید نوع برخورد با داوران اعلام شود گفت «اگر با داور متخلف برخورد نکنیم شان داوری پایین می آید و معتقدم شان مدیرعامل مربی و بازیکنان کمتر از داور نیست که تخلفات آنها اعلام می شود و داور را به خاطر شا ن اش اعلام نمی کنند به کمیته داوران توصیه می کنم برای حفظ شان داوران و صیانت از داوری با داوران متخلف برخورد شود و نتیجه آن به مردم اعلام شود. »

رویانیان همچنین در خصوص تهمت های دایی در کنفرانس خبری بعد از بازی که نسبت به قهرمانی عنوان کرده بود اعلام کرد که قطعا آقای دایی مدارکی دارند و در حال جمع آوری مدارک دیگری هم هستند و ما به عنوان باشگاه پرسپولیس یک سری مدارک داریم که به کمیته تخلفات ارائه خواهیم کرد و علیپو قول همه نوع همکاری را به ما داده است.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین در پاسخ به مصاحبه اصفهانیان با قانون آنلاین مبنی بر اینکه لازم باشد باز هم قهرمانی را به عنوان داور بازی های پرسپولیس انتخاب می کنیم گفت «متاسفانه این همان رویکرد سنتی و غلطی است که داوری ما را به اینجا رسانده است و با تمام احترامی که برای اصفهانیان قائل هستم خواهش می کنم که لجبازی نکند… آقای اصفهانیان لجبازی ممنوع»
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات