سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی از تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی، اشاره ای به تیم ملی ایران و صعودش به جمع ۸ تیم پایانی داشته است.

به گزارش افکارنیوز ، در پایان مرحله گروهی رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۳ تاهیتی، سایت فیفا طی گزارشی به نحوه صعود ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی پرداخته است. در بخشی از این گزارش با عنوان «لحظات به یادماندنی» به صعود تیم ملی ایران با وجود شکست ۳ بر ۲ مقابل اوکراین در آخرین بازی مرحله گروهی اشاره شده و با معرفی پیمان حسینی، سنگربان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان ناجی این تیم از وی به طور ویژه ای تمجید کرده است.

در این گزارش آمده است: «در دنیای فوتبال ساحلی که گل ها یکی پس از دیگری به ثمر می رسند، تیم ملی فوتبال ساحلی اوکراین می تواند خودش را به خاطر حذف از مرحله گروهی، تیمی بسیار بدشانس تلقی کند. ۳ دقیقه و ۱۸ ثانیه مانده به پایان بازی در حالی که نماینده اروپای شرقی با ۳ گل از حریف آسیایی خود پیش بود، ضربه پیمان اکبری همه چیز را به نفع ایران تغییر داد. »

در ادامه این گزارش عنوان شده است: «این واقعیت که شوت حسینی به عنوان دروازه بان ایران تمام طول زمین را پیمود تا وارد دروازه اوکراین شود تنها بر اندوه این تیم افزود. با این گل و به لطف پیروزی برزیل به عنوان صدرنشین گروه مقابل سنگال، ایران برای اولین بار در ۵ دوره حضورش در جام جهانی فوتبال ساحلی به مرحله حذفی راه پیدا کرد. »

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها باید به مصاف روسیه برود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات