تیموریان گفت: این مقایسه اشتباه است نه می توان تیم ملی ایران را تیم استقلال مقایسه کرد و نه تیم ملی کره جنوبی را با تیم سئول، این ها دو موضوع متفاوت هستند.

به گزارش افکارنیوز ، آندرانیک تیموریان، به عنوان نماینده بازیکنان استقلال در کنفرانس خبری پیش از مسابقه استقلال مقابل سئول حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران کره ای پاسخ داد. تیموریان در این نشست درباره تیم سئول گفت: آنها تیم خوبی هستند مثل ما، همین که دو تیم به این مرحله رسیدند نشان می دهد که شخصیت قهرمانی آسیا را دارند. هر دو تیم تصمیم دارند به فینال بروند و من امیدوارم که استقلال در نهایت برنده این دوئل باشد. ما به دنبال این هستیم که با نتیجه خوب به تهران برویم و آماده بازی برگشت بشویم. »

آندو در پاسخ به سئوال خبرنگار کره ای درباره تعداد فراوان ملی پوشان دو تیم و اینکه آیا این جدال دوباره بین تیم های ملی دو کشور است، تاکید کرد: «این مقایسه اشتباه است. نه می توان تیم ملی ایران را تیم استقلال مقایسه کرد و نه تیم ملی کره جنوبی را با تیم سئول، این ها دو موضوع متفاوت هستند. فقط حضور ملی پوشان فراوان باعث می شود که حساسیت بازی بیشتر شود و احتمالا تماشاگران از مسابقه بیشتر لذت ببرند»

همچنین تیموریان درباره کیفیت فوتبال کره جنوبی گفت: «شکی نیست که کره جنوبی فوتبال با برنامه ای دارد و این موضوع در اکثر باشگاهها و تیم ملی آنها نمود دارد. من فکر می کنم دلیل پیشرفت فوتبال کره تعداد فراوان لژیونرهای انها در اروپا است و این موضوع باعث شده که فوتبال کره پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد. من مطمئنم که اگر لژیونرهای کره به اروپا نمی رفتند و در اینجا می ماندند، بدون تردید فوتبال کره امروز در سطح پایینی قرار داشت. بازی در اروپا سطح بازیکن را بالا می برد»
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات