تمرینات از سر گرفته شده است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: علی کریمی مصدوم است و بازگشت او به تهران ربطی به مسائل مالی ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، حمید زینی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازگشت بازیکنان تراکتورسازی به تمرینات این تیم اظهار داشت: خوشبختانه بعد از جلسه روز دوشنبه بازیکنان توجیه شدند و تمرینات تیم برای بازی مقابل نفت تهران از سر گرفته شده است.

وی درباره اینکه قهر روز گذشته بازیکنان تراکتورسازی سبب شد عنوان شود علی کریمی هم به دلیل مطالبات مالی به تهران بازگشته تاکید کرد: علی کریمی از باشگاه تراکتورسازی طلبی ندارد که قهر کند، ضمن این که او همواره همراه باشگاه بوده و بعد از دوران مصدومیتش به تیم اضافه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بی تردید نبودن علی کریمی و مصدومیت او به ضرر تراکتورسازی است که امیدواریم با بازگشت این بازیکن شرایط تیم هم بهتر شود.

زینی زاده درباره بازی با نفت تهران تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا هم شکست مقابل داماش را فراموش کنیم و هم با کسب یک نتیجه خوب مقابل نفت بار دیگر تراکتورسازی به جمع تیم های مدعی بازگردد. به هر حال نفت هم از تیم های بالای جدول است و شکست دادن این تیم برای ما اهمیت بسیاری دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان هم قسم شده اند که کار را با قدرت ادامه دهند و بتوانند نفت را شکست دهند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد جریمه ۴۰۰ میلیونی مهدی کریمیان نیز گفت: به هر حال او در ۲ بازی و ۵ جلسه از تمرینات غیبت داشته و این فرصت را دارد اعتراض خود را به این حکم اعلام کند که در این صورت به اعتراض او در کمیته انضباطی باشگاه رسیدگی خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات