خبرگزاری یونهاپ نوشت که تیم فوتبال اف سی سئول کره جنوبی می داند در دیدار برگشت کار سختی را در ورزشگاه آزادی خواهد داشت و به همین دلیل فردا به دنبال کسب نیتجه خوب است.

به گزارش افکارنیوز ، تیم فوتبال اف سی سئول قصد دارد با عبور از استقلال پنجمین تیم کره ای لقب بگیرد که برای پنجمین دوره متوالی به فینال این رقابت ها می رسد. شاگردان چوی یونگ سو در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا در خانه خود پذیرای حریف ایرانی اش است.

تیم های کره ای در ۴ دوره قبلی لیگ قهرمانان ۳ عنوان قهرمانی کسب کرده اند که عبارتند از پوهانگ استیلرز (۲۰۰۹) ، سئونگنام ایلهوا چونما (۲۰۱۰) و اولسان هیوندای (۲۰۱۲) . تیم جئونبوک هیوندای موتورز در سال ۲۰۱۲ با قبول شکست به السد قطر در ضربات پنالتی به عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

سرخ و سیاه پوشان سئول در مرحله یک چهارم نهایی موفق شدند در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۲ بر یک از سد الاهلی عربستان بگذرند. آنها در دیدار رفت در عربستان به نتیجه یک بر یک رسیدند و در دیدار برگشت موفق شدند نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان را چهارشنبه گذشته در خانه خود یک بر صفر شکست دهد و جواز حضور در مرحله بعد را به دست آورند.

در مقابل استقلال هم موفق شد بوریرام یونایتد تایلند را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از دور مسابقات حذف کند. آبی پوشان ایرانی در دیدار رفت یک بر صفر در خانه خود به برتری رسیدند و در بازی برگشت ۲ بر یک به پیروزی دست یافتند تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر یک راهی مرحله بعد شوند.

شاگردان چوی یونگ سو در حال حاضر با ۵۰ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی کی لیگ هستند و با تیم اول جدول یعنی پوهانگ استیلرز تنها ۳ امتیاز اختلاف دارند. آنها در ۱۲ بازی گذشته خود در لیگ کره تیمی بدون شکست بوده اند.

اف سی سئول در خط حمله تیمی خطرناک است و مهاجم گلزنی همچون دژان دامیانوویچ مونته نگرویی دارد که هفته گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گل برتری سئولی ها را زد. ها دائسونگ، یون ایل لوک و گو یوهان هافبک های این تیم هم از زمانی که به تیم ملی کره دعوت شده اند با انگیزه بیشتری در زمین حضور پیدا می کنند.

حضور مدافعانی همچون ادیلسون دوسانتوس، کیم جین کیو و چا دوری و حمایت کیم یونگ دائه، دروازه بان این تیم سبب شده اف سی سئول یکی از مستحکم ترین خطوط دفاعی را در لیگ کره داشته باشد. این تیم در این فصل لیگ قهرمانان آسیا در ۱۰ بازی ۷ گل دریافت کرده و در مقابل ۱۶ گل به ثمر رسانده است. سرخ و سیاه پوشان سئول اعلام کرده اند که برای دیدار با استقلال هیچ مصدومی ندارند.

در تیم استقلال هم چند بازیکن ملی پوش تیم ملی ایران حضور دارند که می توان به جواد نکونام، خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان اشاره کرد.

ورزشگاهی که استقلال از میهانان خود در آن پذیرایی می کند «استادیوم آزادی» است که اکثرا پر از تماشاگرانی می شود که جو سنگینی را در آن به وجود می آورند. در رده ملی تیم ملی فوتبال کره در ۵ بازی گذشته اش موفق به شکست دادن ایران در این ورزشگاه نشده است. ورزشگاه آزادی با گنجایش ۹۰ هزار تماشاگر یکی از بزرگ ترین ورزشگاه های جهان است.

اف سی سئول تنها تیم کره ای است که در لیگ قهرمانان باقی مانده است. ۴ تیم کره ای در رقابت های امسال حضور داشتند که دو تیم پوهانگ استیلرز و سوان بلو وینگز در همان مرحله گروهی و تیم جونبوک موتورز در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند.

سایت «ساکر وی» هم گزارش داد استقلال به دنبال این است تا با عبور از اف سی سئول به فینال این رقابت ها برسد و سومین عنوان آسیایی اش را کسب کند. آنها تاکنون در این بازی ها تنها یک شکست را تجربه کرده اند و آن هم باخت یک بر صفر در ورزشگاه آزادی مقابل الهلال عربستان بود.

فرهاد مجیدی و آرش برهانی از مهاجمان خطرناک استقلال به شمار می روند که هر کدام در این مسابقات تا کنون ۳ گل برای تیم شان به ثمر رسانده اند. آبی پوشان در این بازی خسرو حیدری، مدافع خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات