پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد بازی استقلال با اف سی سئول گفت: تیم کره ای سرعتی است و آبی پوشان باید روی ضد حمله تمرکز داشته باشند.

به گزارش افکارنیوز ، محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی استقلال- اف سی سئول کره جنوبی گفت: این بازی برای هر دو تیم مطمئناً سخت و نفس گیر است اگر استقلال با برنامه وارد زمین شود می تواند با امتیاز بازی را به پایان برساند.

پیشکسوت استقلال افزود: تیم کره ای تیمی سرعتی است اگر استقلال با فکر و برنامه بازی کند می تواند در مقابل سرعت تیم اف سی سئول ایستادگی کنند باید رو نقاط ضعف و قوت این تیم کار شود تا از این نقاط استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به کارتهای فراوانی که بازیکنان آبی پوش در بازی قبل گرفتند و اگر این کارتها بخشیده نشود این بازیکنان باید با دقت بیشتری بازی کنند ولی این موضوع به این معنی نیست که بازیکنان با ترس بازی کنند و به ضرر استقلال تمام شود شجاعانه باید به دیدار حریف خود بروند و در نقاط حساس زمین مثل محوطه جریمه نباید خطا کنند.

فکری در ادامه گفت: برای برنده شدن گل نخوردن مهم است اگر تیم در ابتدا گل نخورد و برای گل زدن برنامه داشته باشد موفق می شود ولی اگر برای مساوی به زمین برود به مشکل بر خواهد خورد درست است که باید بازی را بسته نگه دارد ولی در ضد حمله باید قوی باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات