اعضای تیم فوتبال استقلال در مرحله یک چهارم نهایی، توانستند بوریرام را با شکست روبه رو کنند و این بازی باعث شد که آنها خواستار دریافت پاداشی قابل توجه شوند.

به گزارش افکارنیوز ، بازیکنان تیم استقلال به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و این در حالی است که اعضای این تیم خواستار این شدند که مسئولین پاداش قابل توجهی را برای اعضای تیم استقلال در نظر بگیرند.

گفتنی است: بازیکنان استقلال که از مشکلات مالی تیم با خبر هستند، اعلام کردند که مشکلات مالی در خصوص پرداخت پیش قراردادهای اعضای تیم استقلال به مسائل مربوط به بازی های آسیایی و صعود به استقلال به مسائل مربوط به بازی های آسیایی و صعود به استقلال به مرحله ی بعدی تیم ندارد زیرا به استقلال در دیدارهای آسیایی باید مورد حمایت مسئولین رده بالای ورزش قرار بگیرد و تحت حمایت باشد، اما این در حالی است که مدیرعامل تیم استقلال با شرایطی روبروست که حتی شرایط سفر به تایلند را بدست نیاورد و در تهران ماند تا به این مسائل و مشکلات رسیدگی کند و شرایط را طوری پیش ببرد که به نفع استقلال تمام شود.

شایان ذکر است: بازیکنان تیم استقلال مدعی شدند که صعود به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا، کمتر از فینال مسابقات نیست و برای آنها پاداش دارد.

**هتل اقامت استقلال نیمی از طلب را نمی پذیرد/حساب بدهی ها باید صاف شود

اعضای تیم استقلال باید مسائل مربوط به امور مالی خود را حل و فصل کنند زیرا در این خصوص حتی با محل اقامت خود برای بازی ها دچار مشکل شدند. شرایط آبی ها برای رفع مشکلات و مسائل مالی سخت شده است، زیرا محل اقامت آبی ها برای بازی هایی که در تهران برگزار می شود با شرایط ایده آلی روبرو نیست.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال برای پرداخت طلب هتلهای محل اقامت، به پرداخت نیمی از طلبها رضایت دارند، اما مسئولین هتلها اخیراً نمی پذیرند و این موضوع باعث شد که شرایط دچار تغییر شود و استقلالی ها برای پرداخت طلب به هتلها دچار مشکل شوند. هتل محل اقامت آبی ها این موضوع را نمی پذیرند و خواستار تمام طلب خود هستند، به همین دلیل آبی ها باید بدهی خود را در این خصوص صاف کنند و مشکلات را رفع و رجوع کنند.

شایان ذکر است: اعضای مسئول تیم استقلال اعلام کردند که شرایط برای رفع این مشکلات، ایده آل نیست و از طرفی آنها خواستار رسیدگی مسئولان رده بالای تیم شدند تا در این خصوص مسائل رفع و رجوع شود زیرا مدیریت تیم استقلال شرایط مناسب برای رفع تمام این مشکلات را ندارند به همین دلیل مسئولین باید در این خصوص آنها را یاری کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات