مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخلاف تصورم جلسه خوبی با مسئولان فدراسیون فوتبال داشتیم.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان در پایان نشست با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برخلاف تصورم جلسه ای بسیار خوبی بود و اراده رسیدگی به حق باشگاه پرسپولیس را در میان مسئولان فدراسیون فوتبال مشاهده کردم.

وی افزود: جلسه در آرامش برگزار شد و ما مستندات خود را ارائه دادیم. خوشبختانه برخورد خوبی هم صورت گرفت و شرایط نشان می داد که هدف پیگیری موضوع است. در گذشته احساس می شد اگر داوری خطایی می کند آن را ماست مالی می کند اما جلسه امروز رویکرد ماست مالی و ماله کشیدن نداشت.

رویانیان تصریح کرد: من خودم پلیس بودم و امروز دیدم این پرونده را پلیسی پیگیری می کنند و معتقدم علیپور پلیس خوبی می شود. ضمن آنکه نبی، آیت اللهی و تاج هم در این جلسه حضور داشتند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه شکایت او تنها از قهرمانی بوده یا شامل بحث های دیگر داوری نیز می شده است، تاکید کرد: من به داوران کشور تعظیم می کنم و آنها را پاک می دانم و ما تنها نسبت به قهرمانی شکایت جدی داریم و کوتاه هم نمی آییم. ما از باختن ناراحت نشده ایم چرا که باخت های زیادی داشته ایم و به خاطر آن به داور توهین نمی کنیم اما ما مسائل فراتر از اشتباهات داوری را دیده ایم به هر حال در این دو، سه سال قلب ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس آزرده شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره برخورد احتمالی کمیته انضباطی با او و علی دایی به خاطر اظهاراتشان، تاکید کرد: هرچه باشد مهم نیست تنها باید عادلانه و براساس حق باشد. ما در مورد یک داور حرف زدیم و مدارک محرمانه خود را هم به فدراسیون فوتبال ارائه دادیم. کمیته انضباطی برای فدراسیون و دپارتمان داوری و کمیته داوران هم برای فدراسیون هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم در مورد فعالیت برخی افراد واسطه در بحث داوری بدون اطلاع داوران خاطرنشان کرد: بله یکی دو دلال هستند که این رابطه ها را برقرار و حتی کلاهبرداری می کنند. ما این دلال ها را هم به فدراسیون معرفی کردیم. آنها گاهی ممکن است با من تماس بگیرند و بگویند یک داور در مهمانی آنها حضور دارد و سپس با آن داور تماس بگیرند و بگویند رویانیان در این مهمانی حضور دارد. در واقع این افراد دلال و کلاهبردار هستند.

وی افزود: در فوتبال ما دلال، شرط بند، قمارباز و دیگر مسائل وجود دارد اما به هر حال ما اکنون تنها پیگیر بحث شکایت خود هستیم و درباره این دلال ها به فدراسیون اطلاعات دادیم.

رویانیان درباره اینکه سال گذشته نیز در بحث داوری اعتراض داشته تاکید کرد: آن بار بحث ما راجع محسن قهرمانی بود و بعد از دربی من بسیار عصبانی بودم اما دفعه قبل به دلیل نبودن مدارک و مستندات پیگیری چندان جدی نشد.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل سپاهان رفتار داور توهین آمیز و عمدی بود. او فن گردن روی بازیکن ما را ندید.

رویانیان در پایان پیرامون بحث تهدید جانی محسن قهرمانی گفت: امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد اما من اعلام می کنم که خودم به مشهد خواهم رفت و اجازه نمی دهم کسی به خانواده محسن قهرمانی توهین کند. من و قهرمانی مثل دو مرد با یکدیگر دعوا داریم اما اولین کسی هستم که اگر بخواهند به حریم خصوصی قهرمانی ورود کنند از خانواده او دفاع خواهم کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات