رئیس سازمان لیگ تاکید کرد که اتهامات اخیر علیه قهرمانی و مسائلی که مرتضی کریمی مطرح کرده باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد و در همین حد باقی نماند.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی تاج درباره حضور در آسایشگاه ثارالله و دیدار با جانبازان جنگ تحمیلی عنوان کرد: اعتقاد دارم اگر امروز چیزی به نام فوتبال داریم و آسوده خاطر زندگی می کنیم به برکت وجود جانبازان عزیز است. اگر آنها نبودند، ما هم نبودیم و باید قدردان زحمات این افراد باشیم.

وی ادامه داد: پیراهن شماره ۸ را به یاد ۸ سال دفاع مقدس به آنها هدیه کردیم اما به اعتقاد من ما باید پیراهن آنها را بر تن کنیم چرا که ممکن است با پیراهن تیم ملی برد و باخت رقم بخورد ولی با پیراهن این عزیزان همواره پیروزی به دست می آید. پیراهن جانبازان عزیز از عظمت خاصی برخوردار است.

تاج در ادامه درباره اتفاقات اخیر در فوتبال ایران و ادعای مرتضی کریمی که گفته بود در سال های گذشته یکی از اعضای سازمان لیگ درخواست رشوه کرده خاطرنشان کرد: اگرچه صحبت های این کمک داور به دوران من مربوط نمی شود اما اعلام کردم یک هفته فرصت است تا به این ادعا رسیدگی شود. اگر فردی خطا کرده باید با او برخورد شود؛ حال چه در دوران من باشد و چه در دوره های گذشته.

رئیس سازمان لیگ با تاکید بر اینکه این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد اظهار داشت: باید طوری برخورد کنیم که راه های خلاف را ببندیم و کسی جرأت نکند به سمت خلاف برود. اگر فردی خطایی کرده باید با او برخورد کرد تا زمینه فساد از بین برود. باید هزینه کار خلاف را سنگین و گران کرد تا هیچکس نتواند با سوءاستفاده به اهداف خود دست یابد.

تاج که روز گذشته در جلسه با رویانیان و دایی درباره اتهامات مطرح شده علیه قهرمانی حضور داشت در این باره به تسنیم گفت: داوران ما پاک هستند و اگر ادعایی مطرح می شود باید مورد رسیدگی قرار گیرد. در این باره حرف ها و اتهاماتی زده شده که باید بررسی شود. ما در ایران داوران قاطع و زحمتکشی داریم و اگر موردی است باید مورد پیگیری قرار گیرد.

وی گفت: نباید اینگونه باشد که حرفی زده شود و در همان حد بماند و مورد بررسی قرار نگیرد. به صورت جدی این موضوع را پیگیری می کنیم تا اینکه مشخص شود چه اتفاقاتی رخ داده است. اگر حرفی زده شده باید مورد بررسی قرار گیرد و اگر تخلفی رخ داده باید با آن برخورد شود.

رئیس سازمان لیگ یادآور شد: این حرف ها نباید در همین حد بماند؛ یا باید ثابت شود یا اینکه توضیح داده شود که چرا چنین مسائلی گفته شده است. اینکه حرفی زده شود و رسیدگی نشود فایده ای ندارد و من مصرانه دنبال این موضوع هستم تا حصول نتیجه این پرونده و پرونده ای که کریمی درباره آن اظهارنظر کرده را پیگیری کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات