این حرف ها دروغ است

مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم گفت: «من تصمیمی برای شهادت دادن علیه محسن قهرمانی ندارم. »

به گزارش افکارنیوز ، خداداد عزیزی در خصوص اینکه قرار است وی به دلیل قضاوت نامناسب قهرمانی در بازی های سراسری فوتبال مشهد علیه وی شهادت دهد، اظهار داشت: «اصلا اینطور نیست. این حرف ها دروغ است و من نمی دانم چرا آقایان چنین ادعاهایی را مطرح می کنند. »

وی ادامه داد: «تصمیمی برای شهادت دادن علیه قهرمانی ندارم. اصلا دلیلی هم ندارم که این کار را انجام دهم. واقعا نمی دانم چرا چنین موضوعی را به من نسبت داده اند. »

پیشکسوت فوتبال کشورمان اضافه کرد: «من هم معتقدم قهرمانی در بازی سپاهان - پرسپولیس اشتباه کرد، حال چه به عمد بوده و یا غیرعمد، علی دایی حق دارد ناراحت باشد چرا که شاید همین ۳ امتیاز قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا را از او بگیرد. اشتباه محسن قهرمانی به هیچ عنوان اشتباه کوچکی نبود. نمی دانم چه باید بگویم اما مدت ها بود که می گفتم اشتباهات داوری در فوتبال ما بیداد می کند. شاید باید بگوییم خوشبختانه این بار این اشتباه برای پرسپولیس رخ داد تا عالم و آدم متوجه آن شوند. »

عزیزی یادآور شد: «بیش از این هر بار صحبت از اشتباهات داوری می شد حسین عسگری پاسخ می داد که تیم ها باخته اند و چون نمی توانند تیم خود را جمع کنند به داوران ایراد می گیرند، اما دیگر اشتباه قهرمانی برای پرسپولیس همه چیز را ثابت کرد و من هم با آن ۷۰ درصدی که در برنامه ۹۰ انتقادها به داوری را وارد دانستند اعلام همراهی و هم نظری می کنم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات