تیم فوتبال اف. سی. سئول تلاش می کند از امتیاز بازی خانگی مقابل استقلال تهران نهایت بهره برداری را به عمل آورد.

به گزارش افکارنیوز ، در آستانه دو دیدار مهم رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان کاشیوا ریسول ژاپن و گوانگژو چین همچنین اف. سی. سئول کره و استقلال ایران سایت فیفا گزارشی در این زمینه منتشرکرده است.

عمده این گزارش اختصاص به دیدار دو تیم آسیای شرقی دارد اما در بخشی نیز به بازی شاگردان امیر قلعه نویی در ورزشگاه جام جهانی سئول اشاره شده است.

این پایگاه خبری نوشته باتوجه به انجام بازی رفت در سئول، تیم کره ای مقابل تیم آبی پوش، از تمام امتیاز ات میزبانی برای کسب نتیجه مقابل ایرانی ها استفاده خواهد کرد.

این سایت نوشته است اف. سی. سئول به استقبال از استقلال خواهد رفت و برای کسب نتیجه میهمانش را تحت فشار می گذارد. تیم کره ای توسط مهاجم سابق این کشور یعنی چوی یونگ سو اداره می شود و بازیکنی مثل دژان دامیانوویچ دارد که به تیم الشباب برای سئولی ها گلزنی کرده است.

این منبع رسانه ای ادامه داد میزبان مقابل تیم ایرانی بازیکن مصدوم یا محروم ندارد. در حالیکه استقلال مجبور است با خسرو حیدری مدافع محروم شده خود بازی کند. با این وجود تیم میزبان به استقلال به عنوان نمایی از تیم ملی ایران می نگرد به خصوص که کاپیتان جواد نکونام و آندرانیک تیموریان را که گل برتری را در دیدار برگشت به بوریرام یونایتد زد، در اختیار دارد. فرهاد مجیدی، ستاره ۳۷ ساله و کهنه کار تیم نیز که با العین صاحب جام قهرمانی آسیا شده، به تیم تجربه بیشتر را خواهد داد و بهتر هدایت می کند.

این سایت در پایان عنوان کرده تیم امیر قلعه نویی خوب آماده شده و می خواهد به مرحله بعد وارد شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات