اظهارات سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی سپاهان تعجب بازیکنان این تیم را هم در پی داشت.

به گزارش افکارنیوز ، طبیعی بود که علی دایی علیه محسن قهرمانی مصاحبه کند. تصمیم عجیب قهرمانی در اخراج زودهنگام میثم حسینی و اعلام پنالتی برای سپاهان کافی بود تا سرمربی پرسپولیس که معمولا علیه داوران مصاحبه می کند، این بار حسابی از خجالت محسن قهرمانی درآید.

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی حرف خاصی در مورد مسائل فنی نزد و فقط از داوری گفت: «من شماره حساب آقایان را ندارم. شب قبل از بازی می دانستم داور به سمت سپاهان غش می کند و… »

اما دایی آن قدر عصبانی بود که خیلی نمی دانست چه می گوید. او وسط حمله به قهرمانی و تشکیلات داوری ناگهان به عادل فردوسی پور هم حمله کرد و برنامه ۹۰ را کوبید. او البته قبلا هم چنین کاری را انجام داده بود اما این بار و در اوج مشکلاتش با داور مسابقه سپاهان- پرسپولیس، با حمله به عادل فردوسی پور اشتباه بزرگی را مرتکب شد. همه می دانند برنامه ۹۰ پربیننده است و معمولا همگان به حرف های کارشناسی داوری این برنامه استناد می کنند اما دایی پیشاپیش به ۹۰ حمله کرد. برنامه ای که باید اتفاقات داوری را بررسی و از حق پرسپولیس دفاع می کرد.

مسئله دیگر این که این روزها قلعه نویی به شدت علیه فردوسی پور جبهه گرفته و حالا دایی هم با حمله به عادل درواقع به نفع قلعه نویی کار کرد و جبهه او را تقویت نمود. جالب این که این مسئله تعجب بازیکنان پرسپولیس را هم در پی داشت و آن ها می گفتند نمی دانیم چرا دایی به فردوسی پور حمله کرده است.

پرسپولیس با باخت به سپاهان تا حد زیادی از جمع مدعیان خارج گردید و اتفاقات داوری این بازی حسابی سوژه شد. جالب این که تعویض های اشتباه دایی و عملکرد ضعیف او هم زیر سایه مسائل داوری قرار گرفت و کمتر کسی از سرمربی پرسپولیس پرسید چرا صادقیان و سیدصالحی را بین دو نیمه تعویض کردی؟ !

حالا محسن قهرمانی متهم است و هواداران پرسپولیس هم به شدت از دست او عصبانی هستند. وقتی عادل فردوسی پور به همراه امیر حاج رضایی در استودیوی شبکه جام جم تلفن های ایرانیان خارج از کشور را پاسخ می داد و بررسی می کرد مشخص بود حتی پرسپولیسی های مقیم اروپا وآمریکا هم به قضاوت قهرمانی اعتراض دارند و او را عامل اصلی شکست تیمشان می دانند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات