شنیده می شود با آمدن آذری بعضی از دلالان که در دوران او رفت و آمد زیادی به باشگاه داشتنند، از این انتصاب خوشحال شده اند. آذری با مدیر برنامه های بازیکنان رابطه خوبی دارد. حضور آذری، باشگاه ذوب آهن را دچار تغییر و تحولات درون باشگاهی خواهد کرد. گفته می شود قاضی نور که رابط اصلی آذری با دلالان در آن دوران بود، مجددا به ذوب آهن باز می گردد.

گروه ورزشی - بازگشت ناگهانی سعید آذری به باشگاه ذوب آهن سبب شد این تیم در آستانه تغییرات گسترده ای قرار بگیرد. به نظر می رسد که با حضور آذری شاهد تغییرات بنیادین روی نیمکت ذوب آهن باشیم.

به گزارش افکارنیوز ؛ این شایعات در حالی باشگاه ذوب آهن را تحت تاثیر قرار داده که در چند هفته اخیر شاگردان لوکا بوناچیچ، نتایج خوبی کسب کرده اند و حالا با بازگشت آذری به نظر می رسد جایگاه لوکا هم به خطر بیفتد. لوکا بوناچیچ زمانی از سپاهان رفت که رحیمی مدیریت سابق سپاهان و باجناق آذری اعتقادی به بوناچیچ نداشت. گفته می شود آذری به شدت دوست دارد با ابراهیم زاده کار کند و یکی از کسانی بوده که در رفتن لوکا بوناچیچ از سپاهان بر روی رحیمی تاثیر گذاشته بود. جدا از بحث کادر فنی با بازگشت آذری به ذوب آهن به نظر می رسد فروتن هم جایگاه سابق را به عنوان سرپرست تیم نداشته باشد. فروتن پس از برکناری کربکندی از ذوب آهن که در دوران مدیریت آذری رخ داد به نشانه اعتراض از سمت سرپرستی کنار رفت. در همین حال شنیده می شود با آمدن آذری بعضی از دلالان که در دوران او رفت و آمد زیادی به باشگاه داشتنند، از این انتصاب خوشحال شده اند. آذری با مدیر برنامه های بازیکنان رابطه خوبی دارد. حضور آذری، باشگاه ذوب آهن را دچار تغییر و تحولات درون باشگاهی خواهد کرد. گفته می شود قاضی نور که رابط اصلی آذری با دلالان در آن دوران بود، مجددا به ذوب آهن باز می گردد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات