بال هلندی باواریایی ها با تمجید از هم تیمی آلمانی خود به خاطر تاثیری که بر عملکرد مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا دارد، بازگشت او برای تداوم پیروزی های تیم در این فصل را ضروری دانست.

به گزارش افکارنیوز ، آرین روین در گفت و گو با نشریه TZ با اشاره به غیبت شواین اشتایگر در بازی های مهم این فصل بایرن مونیخ از جمله مقابل چلسی در سوپرجام اروپا و هانوفر در بوندس لیگا و همچنین تاثیری که این ستاره آلمانی در بدو بازگشت خود در پیروزی ۴ بر صفر باواریایی ها در خانه شالکه داشت، گفت: بایرن مونیخ بازیکنان مهم فراوانی دارد که شواین اشتایگر یکی از آنها است و این را هم باید در نظر داشت که او کاپیتان دوم تیم مان است. به همین خاطر بازگشت او برای ما اهمیت فراوانی داشت. گلی که او در بازی برابر شالکه به ثمر رساند گل مهمی بود.

روبن در ادامه به تمجید از فیلیپ لام، دیگر هم تیمی آلمانی خود در خط دفاع باواریایی ها پرداخت و او را به خاطر انعطاف پذیری تاکتیکی اش تحسین کرد. لام در غیاب شواین اشتایگر یک خط جلوتر از پست تخصصی خود بازی کرد اما در این منطقه هم بازی های قابل قبولی ارائه کرد.

روبن گفت: من عملکرد فیلیپ لام را در میانه زمین دوست داشتم. او از آن دسته بازیکنانی است که می توانند در هر پستی بازی کنند. تکنیک لام عالی و او فرد باهوشی است. او بارها و بارها نشان داده قابلیت بازی در چند پست را دارد.

بایرن مونیخ فردا در جام حذفی آلمان میزبان هانوفر است و انتظار می رود که باستین شواین اشتایگر در این بازی به میدان برود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات