پایگاه اینترنتی فولام کرونیکل با اشاره به درخواست مارتین یول از دژاگه درباره جنگیدن برای به دست آوردن جایگاهش در ترکیب اصلی نوشت: هافبک ایرانی فولام شانس زیادی برای حضور در بازی سه شنبه شب این تیم برابر اورتون در جام اتحادیه ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، با گذشت ۵ هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس اشکان دژاگه هنوز نتوانسته برای فولام به میدان برود و حتی در این ۵ هفته در فهرست ۱۸ نفره فولام قرار نداشته است.

پایگاه اینترنتی فولام کرونیکل در گزارشی با اشاره به وضعیت دژاگه نوشته است: مارتین یول سرمربی فولام به دژاگه گفته که برای به دست آوردن جای خود در ترکیب اصلی تیم باید بجنگد.

در ادامه این گزارش آمده است: هافبک ایرانی فولام که فصل گذشته ۲۴ بازی برای این تیم انجام داد پیش از پایان فصل دچار مصدومیت شدید از ناحیه قوزک پا شد و برای دو ماه از میادین دور ماند. با این حال دژاگه بعد از آن فقط یک بار برای فولام بازی کرده است و هنوز در Cravean Cottage ورزشگاه اختصاصی فولام به میدان نرفته است.

برایان روئیز و دیمین داف در رقابت برای حضور در ترکیب اصلی از دژاگه پیش هستند و این در حالی است که بانیا در دیدار مقابل چلسی به دژاگه ترجیح داده شد. هافبک ایرانی شانس کمی برای حضور در ترکیب ثابت فولام در بازی امشب برابر اورتون دارد اما یول از ستاره سابق ولفسبورگ انتظار بیشتری دارد.

مارتین یول در همین زمینه گفت: من در هر پست یک بازیکن درجه یک می خواهم. در پست بال راست بازیکنانی مثل دژاگه، دیمین داف، برایان روئیز و بانیا را دارم. آن ها باید برای بازی کردن در این پست با یکدیگر بجنگند. تنها چیزی که به دژاگه می توانم بگویم این است که تو باید به ما نشان دهی که برای این پست شماره یک هستی و همین جمله درباره دیمین داف هم صدق می کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات