سرمربی رئال مادرید معتقد است اگر تماشاگران یک بار علیه مهاجم فرانسوی این تیم سوت زده اند، مشکلی ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از اینکه تماشاگران در سانتیاگو برنابئو در اعتراض به کریم بنزما سوت زدند، صحبت کرد.

وی در این باره اظهار داشت: نیازی نیست درباره بنزما حرف بزنم زیرا او بازی های خوبی انجام می دهد. درست است که برای یک مهاجم گلزنی اهمیت دارد اما من کاری را که او انجام می دهد، دوست دارم. هیچ احتیاجی به نگرانی نیست. بنزما دوست دارد عالی بازی کند و تمام تلاش خود را به کار بندد. اگر مردم یک بار در اعتراض به بنزما سوت بزنند، مشکلی پیش نمی آید. خوب است که همیشه او را باانگیزه در اختیار داشته باشیم.

سرمربی رئال مادرید درباره گرت بیل افزود: زمان داشتیم تا او را به خوبی برای بازی شنبه آماده کنیم. او پس از بازی خوشحال نبود اما اکنون وضع فرق کرده است زیرا فکر کردن به دربی را شروع کرده است.

آنچلوتی خاطرنشان کرد: بیل در بازی با ویارئال ۶۰ دقیقه بازی کرد و سپس در ترکیه نیز ۳۰ دقیقه به میدان آمد. او برای بازی مقابل ختافه هیچ مشکلی نداشت سپس آن مشکل کوچک برایش به وجود آمد. مصدومیت وی عضلانی نیست؛ در غیر این صورت نمی توانست دوشنبه یا سه شنبه تمرین کند. بهترین چیز این است که ریسک نکنیم؛ بنابراین شنبه می توانیم از او استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: کارواخال شروع بسیار خوبی در این فصل داشته و بازی به بازی پیشرفت کرده است؛ هرچند به دلیل جوان بودن تحت فشارهای بیشتری قرار داشت.

سرمربی ایتالیایی تأیید کرد که واران و کوئنترائو بهبود یافته اند و اعلام کرد که ایسکو که در دقیقه آخر به جای بیل به زمین آمد، در بازی با الچه در ترکیب اصلی خواهد بود. وی همچنین فاش کرد که مارسلو احتمالا برای دربی آماده خواهد بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات