مقابل شکایت پرسپولیس از خودمان و خلیل زاده دفاع می کنیم

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: از موضوع شکایت پرسپولیس خبر نداریم اما بی تردید از خود دفاع خواهیم کرد.

به گزارش افکارنیوز ، درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده و باشگاه سپاهان اظهار داشت: نمی دانم موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس در چه زمینه ای بوده اما بی تردید در هر دو موضوع سپاهان از بازیکنش و همین طور خود باشگاه دفاع خواهد کرد.

وی درباره اینکه گفته می شود هواداران پرسپولیس بعد از بازی با سپاهان مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند، گفت: ما تا ۲ ساعت بعد از بازی در ورزشگاه بودیم و چنین چیزی را مشاهده نکردیم. در حالی که همواره وقتی به تهران می رویم این ما هستیم که شرایط بدی را تحمل می کنیم و حتی گاهی به خودروهای ما آسیب وارد می شود.

قائم مقام باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: نمی دانم باشگاه پرسپولیس چه بحثی را مطرح می کند اما فکر کنم این ما هستیم که باید بپرسیم منظور آنها از اینکه گفتند قهرمانی به آن طرف غش کرده چه کسی بوده و ما خودمان در این موضوع شاکی هستیم. سال گذشته هم آنها بحث آب های آلوده را مطرح کردند در حالی که همه می دانند تیم های میهمان تدارکات خودشان را به همراه دارند و حتی خود ما آشپز هم به همراه خود می بریم. با این حال همچنان به این بحث ها ادامه می دهند.

تابش درباره اینکه روی بحث غیرعادی بودن کرانچار تاکید زیادی می شود و این موضوع سبب شایعاتی درباره این مربی شده است، به تسنیم گفت: چه کسی تاکنون کرانچار را در حالت غیرعادی دیده است؟ ما هرچه نگاه می کنیم حالت غیرعادی در کرانچار نمی بینیم او حتی تاکنون در مصاحبه هایش عصبانی و پرخاشگر نبوده و نمی دانم این صحبت از کجا مطرح می شود.

وی ادامه داد: جالب است که کرانچار در ابتدای فصل گزینه باشگاه پرسپولیس بود و علی دایی هم قبل از بازی با سپاهان از زلاتکو به عنوان مربی خوب و با شخصیت یاد کرد.

قائم مقام باشگاه سپاهان درباره دربی اصفهان گفت: خوشبختانه ما با تیم همشهری خود یعنی ذوب آهن هیچ مشکلی نداریم. طبیعی است هر دو طرف به فکر سه امتیاز بازی هستند و ما همواره به ذوب آهن به چشم رقیبی نیرومند نگاه می کنیم. بی تردید بازی سپاهان و ذوب آهن یک دیدار زیبا خواهد شد و هر تیمی که شایسته تر باشد می تواند ۳ امتیاز را کسب کند. به نظرم هر دو تیم بخت مساوی برای برتری در این بازی دارند.

وی درباره صحبت های سعید آذری که گفته بود با بودن رحیمی دربی اصفهان حساس تر می شد، گفت: رحیمی از سپاهان نرفته و همچنان عضو هیئت مدیره باشگاه است؛ به هر حال ما به دنبال اینگونه حساسیت ها نیستیم. پیش از بازی با پرسپولیس هم گفتیم که ۵۰-۶۰ سال است که با استقلال و پرسپولیس بازی می کنیم و این بازی ها را بیش از اندازه حساس نخواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه سپاهان تاکید کرد: به نظرم کشاندن حساسیت به میان هواداران و سکوها اتفاق خوبی نیست. ما با ذوب آهن حتی در بحث میزبانی نیز ارتباط بسیار خوبی داریم و همواره در بازی های رفت و برگشت فارغ از اینکه کدام تیم میزبان است ظرفیت ورزشگاه میان دو باشگاه نصف می شود و ما برای یک رقابت سالم و جدی آماده هستیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات