سپاهان از رفتن رحیمی ضرر می کند

مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: برطرف کردن بدهی های مالی و بازگرداندن اقتدار داخلی و آسیایی ذوب آهن مهمترین اهداف من است.

  سعید آذری در گفت وگو باخبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره برنامه هایش بعد از انتخاب به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: برنامه کوتاه مدت من سروسامان دادن به وضعیت مالی باشگاه، پرداخت مطالبات طلبکاران و رسیدگی به شکایاتی که نزد فیفا و فدراسیون جهانی بسکتبال داریم است.

وی افزود: سر و سامان دادن به تیم های باشگاه به ویژه تیم فوتبال بازنگری چارت سازمانی باشگاه و تقویت بنیه مالی و اداری نیز در برنامه کوتاه مدت ما قرار می گیرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: بازسازی تیم های مختلف ورزشی در حد و شأن نام ذوب آهن، برگزاری کلاس های مختلف آموزشی و آغاز پروژه های عمرانی باشگاه به همراه پروژه استعدادیابی در سراسر کشور، توجه ویژه به تیم های پایه و ایجاد ساختار برای تغذیه تیم بزرگسالان از تیم های پایه ای هدف میان مدت ما در باشگاه ذوب آهن است.

آذری از صعود به سطح اول ورزش در ایران و آسیا در رشته های مختلف به ویژه فوتبال و بازیابی جایگاه بین المللی باشگاه ذوب آهن به همراه تربیت ورزشکاران تراز اول برای تیم ملی در رشته های مختلف را اهداف بلندمدت خود عنوان کرد.

وی در مورد این که ذوب آهن چه زمانی می تواند اقتدار گذشته خود در ورزش به ویژه فوتبال را بازیابد به تسنیم گفت: احساسم این است که باید دوره ای ۲ ساله را پشت سر بگذاریم. ذوب آهن فاصله زیادی با روزهای اوج خود پیدا کرده است اما به هر حال با توجه به دیدگاه های سعد محمدی و اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن معتقدم در ۲ سال آینده به هدف خود می رسیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد این که بعد از اتفاقات ۴ سال پیش در پذیرفتن مدیرعاملی مجدد ذوب آهن تردید نداشته نیز تاکید کرد: ذوب آهن خانه من است و ۲۲ سال کارمند این مجموعه بوده ام. به هر حال در آن دوران اتفاقاتی افتاد که بر خلاف میل باطنی از این مجموعه جدا شدم و اکنون با میل قلبی خود این سمت را پذیرفته ام. به طور کامل در جریان مشکلات ذوب آهن، بدهی ها و اضمحلال ساختار بودم اما با توجه به محبت های سعدمحمدی برای کمک مجدد و بازگرداندن ذوب آهن به جایگاه بین المللی خود این مسئولیت را قبول کردم و دچار تردید نشدم.

سعید آذری درباره اینکه گفته می شود برکناری او در ۴ سال پیش و بازگشتش به اتفاقات سیاسی کشور مربوط است، تصریح کرد: هیچ گاه عضو هیچ حزب سیاسی نبوده ام و بی تردید رفت و آمد من به مسائل سیاسی ربطی نداشته است. ۴ سال پیش تنها بحث معرفت در میان بود و من بعد از کنار رفتن هیئت مدیره ای که زحمت بسیاری کشیده بود تصمیم گرفتم تا از کار خود کناره گیری کنم.

وی در مورد این که با وجود برنامه بلندمدت خود امسال هم از تیم فوتبال ذوب آهن جام می خواهد یا نه؟ اظهار داشت: به اعضای تیم فوتبال ذوب آهن گفته ام که امسال باید یکی از ۲ جام قهرمانی فوتبال ایران را کسب کنند و در میان ۴ تیم بالای جدول باشند. این موضوع هدف ماست و با جدیت آن را پیگیری می کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه گفته می شود او به مربیان بومی اصفهانی علاقه دارد و شاید به زودی بوناچیچ را کنار بگذارد به تسنیم گفت: به هیچ عنوان درگیر احساسات نیستم و همواره طرفدار منطق بوده ام. عملکرد بوناچیچ را بررسی کرده ام و معتقدم که او تاکنون موفق بوده و با حضور در تمرینات نیز برایم مشخص شد که وظایفش را به خوبی انجام می دهد به همین دلیل از بوناچیچ به عنوان فرمانده مقتدر تیم خود حمایت می کنم.

آذری در مورد این که ذوب آهن چه زمانی می تواند بار دیگر حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند تاکید کرد: معتقدم اگر بخواهیم به جایگاه مدنظر خود در آسیا برسیم برنامه ای سه سال و نیمه نیاز داریم، یعنی ۲ سال زمان لازم است تا به اوج فوتبال در ایران برسیم و یک سال و نیم بعد از آن در آسیا هم به اوج خواهیم رسید.

وی درباره احتمال احیاء سایر رشته ها در این باشگاه همانند گذشته خاطرنشان کرد: همان طور که در برنامه میان مدت خود اعلام کردم به دنبال این هستیم تا رشته هایی مانند هندبال، بسکتبال و دوومیدانی ذوب آهن را به مرور ساماندهی کنیم. البته این موضوع به بحث بودجه و همچنین شرایط ورزش اصفهان نیز بستگی دارد و ما تلاش می کنیم همه این کارها را به موازات یکدیگر پیش ببریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره خصوصی شدن این باشگاه نیز گفت: مجموعه ذوب آهن در بورس عرضه و خوشبختانه بدون هیچ مشکلی واگذار شده است بنابراین ذوب آهن یک مجموعه خصوصی است و هزینه هایش از بخش خصوصی تامین می شود.

آذری درباره دربی اصفهان میان سپاهان و ذوب آهن نیز تصریح کرد: دربی همواره حساسیت خاص خودش را دارد. دیدار سپاهان و ذوب آهن دومین دربی بزرگ ایران بعد از دربی تهران است و بی تردید در هر ۲ تیم انگیزه های بالایی برای پیروزی در این بازی وجود دارد. هم سپاهان و هم ذوب آهن تلاش خواهند کرد تا در این بازی پیروز شوند.

وی درباره اینکه با جداشدن رحیمی از سپاهان و نسبت فامیلی که با او دارد انگیزه های تیمش برای شکست دادن حریف بیشتر شده نیز به تسنیم گفت: من دوست دارم منطقی به این قضیه نگاه کنم. رفتن رحیمی بیشتر به ضرر سپاهان خواهد بود. من افتخار می کنم که باجناق علیرضا رحیمی هستم. او سالهای سال برای تربیت قهرمانان و پیشرفت ورزش همگانی و قهرمانی کشور تلاش کرده و باعث ارتقای رشته هایی چون هندبال در ایران شده است. امیدوارم هرجا که هست موفق باشد و باز هم تاکید می کنم که در دراز مدت سپاهان از این موضوع ضربه خواهد خورد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: به هر حال اگر رحیمی حضور داشت دربی اصفهان حساس تر و تماشایی تر هم می شد. امیدوارم که مسئولان سپاهان این چهره ارزشمند را به باشگاه خود بازگرداند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات