سیدصالحی؛

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می گوید خط حمله پرسپولیس در ادامه فصل بهتر خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، سیدمهدی سیدصالحی درباره شرایط تیمش پیش از دیدار هفته یازدهم لیگ برتر برابر فجرسپاسی اظهار داشت: «با صحبت هایی که دایی برای ما انجام داد دیدار با سپاهان دیگر برای ما تمام شد. تمرین های خوبی در این هفته انجام داده ایم و تمام تلاش مان این است که در بازی های آینده با دست پر از زمین خارج شویم. »

او ادامه داد: «دیگر همه می دانند که در بازی با سپاهان چه اتفاقاتی برای پرسپولیس رخ داد. زمانی که بازیکن ما در دقیقه ۲ اخراج شد شوک سنگینی به تیم وارد شد اما بازیکنان ما ۹۳ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردند و از جان مایه گذاشتند. تصمیم داور شرایط ما را به هم ریخت و اگر ۱۰ نفره نمی شدیم قطعا نتیجه دیگری رقم می خورد با این حال قسمت اینگونه بود که وضعیت آن بازی به این شکل رقم بخورد. »

سیدصالحی درباره عملکرد خط حمله پرسپولیس تا این هفته گفت: «درست است که کم گل زده ایم، اما سیستم دفاعی ما خوب کار کرده و به نظر من اول باید گل نخورد و بعد برای گلزنی تلاش کرد. مطمئنا در هفته های آینده بیشتر گل می زنیم و از این نظر هم آمار خوبی ثبت می کنیم. »

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود راضی است یا خیر، گفت: «من سال گذشته هم که در تراکتورسازی بودم تا این هفته دو، سه گل زده بودم چرا که چند هفته مصدوم بودم. امسال هم تمام تلاشم را کرده ام که از موقعیت های بوجود آمده نهایت استفاده را ببرم. کارشناسان و علی دایی باید درباره من نظر بدهند. »

او با اشاره یه اینکه امیدوار است به تیم ملی دعوت شود، گفت: «من همه تلاشم را کرده ام و این دیگر نظر کی روش است که من را به تیم ملی دعوت کند یا نه. به هر حال آرزوی هر بازیکنی است که در تیم ملی کشورش بازی کند. »

سیدصالحی درباره تعویض خود در ابتدای نیمه دوم بازی مقابل سپاهان گفت: «نظر دایی بود که تعویض شوم و اصلا از این بابت ناراحت نیستم. نه تنها من بلکه همه بازیکنان پرسپولیس هنگام تعویض شدن به نظر سرمربی تیم احترام می گذارند. مهم بازی کردن من سیدصالحی نیست بلکه موفقیت پرسپولیس در اولویت است. »

مهاجم پرسپولیس درباره دیدار مقابل فجرسپاسی هم گفت: «تیم جوانی حریف ماست که مربی بزرگی هم دارد. هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم. باید از بازی های داخل خانه نهایت امتیازها را بگیریم و خود را در بالای جدول نگه داریم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات