گاف فردوسی پور در مخالفت با قلعه نویی

مجری برنامه ۹۰ که با اطلاعات منحصر به فردش نسبت به دنیای ورزش به موفقیت های کنونی رسیده است، حالا در مخالفت با سرمربی استقلال به صحت اطلاعاتی که روی آنتن پخش زنده به زبان می آورد، اهمیت نمی دهد.

به گزارش افکارنیوز ، در برنامه این هفته ۹۰ عادل فردوسی پور به بازی های عقب افتاده استقلال در لیگ برتر به دلیل حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و به طعنه گفت: «بازی های استقلال لغو شده اما اف سی سئول که حریف این تیم است در فاصله زمانی بین بازی رفت و برگشت در لیگ کشورش بازی می کند. فکر می کنم کاشیوا ریسول ژاپن هم در این فاصله در لیگ کشورش به میدان می رود. »

اطلاعاتی که فردوسی پور در این زمینه به مخاطبانش داد اشتباه بود و یکی از این دو تیم در فاصله یک هفته ای بازی های رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در لیگ کشورشان بازی ندارند.

برای پی بردن به این واقعیت لازم نیست حتما به وب سایت احتصاصی این دو باشگاه مراجعه کنیم. تیم سئول به لحاظ منطقی طوری به ایران سفر می کند که دو روز قبل از بازی - یعنی دوشنبه هفته اینده- در تهران باشد. با توجه به پرواز طولانی کره تا ایران آنها باید روز یکشنبه کشور خود را ترک کنند. این بدان معناست که اگر قرار باشد تیم کره ای در لیگ کشورش بازی کند باید ۷۲ ساعت بعد از بازی رفت با استقلال به میدان برود و بعد بلافاصله راهی تهران شود.

در وب سایت اختصاصی باشگاه اف سی سئول کاملا مشخص است که هیچ مسابقه ای در لیگ کره در این فاصله برای این تیم در نظر گرفته نشده. حریف استقلال حتی در فاصله بازی برگشت با الاهلی عربستان و بازی رفت با استقلال، با اینکه در کشور خودش حضور داشت باز هم در لیگ کره بازی نکرد. این موضوع درباره تیم ژاپنی البته صدق نمی کند و کاشیوا شنبه در لیگ ژاپن با آلبریکس نیاگاتایی بازی دارد که معمولا به تیم افشین قطبی چهار تا چهار تا گل می زند.

عادل فردوسی پور معمولا در ارائه اطلاعات به مخاطبانش چنین گاف هایی نمی دهد اما به نظر می رسد اختلافات او با امیر قلعه نویی باعث شده در مخالفت با این مربی چندان به صحت اطلاعاتی که روی آنتن پخش زنده به زبان می آورد، اهمیت ندهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات