تصمیم تازه داور جنجالی فوتبال ایران

داور جنجالی فوتبال ایران پس از نمایش پرسر و صدای آخرش تصمیم گرفته که برای همیشه سوتش را آویزان کرده و عطای قضاوت را به لقایش ببخشد.

گروه ورزشی - وضعیت محسن قهرمانی داور جنجالی بازی سپاهان و پرسپولیس مبهم و نامشخص است. با توجه به شائبه های فراوان در این زمینه و کشیده شدن ماجرا به کمیته منشور و وسط آمدن ماجراهایی نظیر رشوه و ارتباط با شبکه های مافیایی شرط بندی به نظر می رسد که ماجرا پیچیده تر از آنی است که به همین سادگی فیصله پیدا کند.

به گزارش افکارنیوز ؛ در همین راستا و با توجه به داستان های مشکوکی که پیرامون قهرمانی وجود دارد، برخی مقامات فدراسیون فوتبال طی تماس با کمیته داوران درخواست کرده اند بدون توجه به اثبات جرم علیه قهرمانی جریمه سنگینی برای محسن قهرمانی در نظر گرفته شود. با توجه به این درخواست و ابعاد گسترده ماجرا شنیده می شود که احتمال دارد این داور حداقل تا پایان فصل محروم از قضاوت شده و به استراحت اجباری فرستاده شود!

پس از اطلاع یافتن قهرمانی از این ماجرا و در واکنش به این قضیه محسن قهرمانی تصمیم عجیبی گرفته است. داور جنجالی مشهدی فوتبال ایران در گفتگو با یکی از خبرنگاران معتمدش خبر از یک تصمیم بزرگ خبر داد. اتفاقی که می تواند بمب خبری سال باشد. داور جنجالی فوتبال ایران پس از نمایش پرسر و صدای آخرش تصمیم گرفته که برای همیشه سوتش را آویزان کرده و عطای قضاوت را به لقایش ببخشد.

او که به نظر در تصمیم خود راسخ بود، روز گذشته یکی از اهالی عالیرتبه فدراسیون فوتبال را در جریان تصمیم تازه اش گذاشت و اگرچه مدیر فوق سعی داشت تا قهرمانی را آرام کرده و به او تاکید کرد تا تصمیم احساسی نگیرد اما داور جنجالی فوتبال ایران بیش از هجمه به راه افتاده علیه او، از عدم حمایت کمیته داوران و اهالی فدراسیون گله مند بود و تاکید کرد که با این شرایط دیگر به صلاح نیست که قضاوت کند. قهرمانی تصمیم نهایی خود را گرفته و قصد دارد آن رسانه ای کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات